Graphic Design
Course Details
KTO KARATAY UNIVERSITY
Faculty of Fine Arts and Design
Programme of Graphic Design
Course Details
Faculty of Fine Arts and Design
Programme of Graphic Design
Course Details
Course Code | Course Name | Year | Period | Semester | T+A+L | Credit | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
US127 | Persian V | 1 | Autumn | 1 | 2+0+0 | 3 | 3 |
Course Type | Elective |
Course Cycle | Bachelor's (First Cycle) (TQF-HE: Level 6 / QF-EHEA: Level 1 / EQF-LLL: Level 6) |
Course Language | Turkish |
Methods and Techniques | - |
Mode of Delivery | Face to Face |
Prerequisites | - |
Coordinator | - |
Instructor(s) | - |
Instructor Assistant(s) | - |
Course Content
Buying tickets, knowing the information on the ticket, knowing the signs and signs in the airport, understanding and answering questions about passport-visa and ticket.
Objectives of the Course
Simple, simple and widespread expressions and sentences, buying tickets, understanding the information on the ticket, understanding the signs and signs at the airport, understanding the questions asked in the passport, answering and reporting the purpose of the visit is to gain the ability.
Contribution of the Course to Field Teaching
Basic Vocational Courses | |
Specialization / Field Courses | |
Support Courses | |
Transferable Skills Courses | |
Humanities, Communication and Management Skills Courses |
Weekly Detailed Course Contents
Week | Topics |
---|---|
1 | Tanışma ve tanıştırma, dersin hedefleri; öğrenciden istenen davranışlar, malzemeler, disiplin, devamsızlık, sınav tür ve haftalar konuşulur. |
2 | Uçak bileti satın almak için gerekli kelimeler, cümleler ve kalıplar öğretilir. Dil malzemeleri öncelikle işitsel sonra da yazınsal olarak verilir. |
3 | Uçak bileti satın alırken karşılaşılabilecek sorular ve bu sorulara verilen cevaplar öğretilir. Bu hususta soru sorarken veya cevap verirken kullanılan cümlelerin tonlaması ve vurgusu önem arz ediyor. |
4 | 2. ve 3. haftalarda öğretilenler ile ilgili bir alıştırma hazırlanır ve öğrenciler eşleştirilerek yaptırılır. Bu konu ile ilgili örnek teşkil edebilecek bir video izletilebilir. |
5 | Birkaç ülkenin adı ve milliyeti öğretilir (çok bilinen ve özellikle de yabancı öğrencilerin ülkeleri göz önünde tutulmalıdır). Hedef dilde kelimelerin yazılışı ve okunuşu üzerine durulur. Öğrenciler eşleştirilerek gitmek istedikleri bir ülkeyi seçip o ülkeye gitmek için havaalanında bilet satın almaları için kullanacakları cümle ve kalıpları yazmaları istenir. |
6 | Birleştirme: öğrencilerden tek diyalog içinde bilet satan ve satın alan iki kişinin aralarında geçen diyaloğun hazırlamaları ve sunmaları istenir. |
7 | ARA SINAV Sınıf mevcudu 25 kişinin altındaysa soru-cevap şeklinde sözlü olarak yapılır. Bunun için öğretmenin sınavdan önce hazırlaması gereken uygun bazı dil malzemeleri olabilir. (Sınıf mevcudu 25 ise sözlü, üstü ise yazılı sınav yapılır. Sözlü sıvadın kapsam ve tarzı derste yapılanlarla benzer ve aynılık taşır. Yazılı sınavlar çoktan seçmeli, doğru-yanlış, boşluk doldurma ve/veya kısa paragraftan oluşur.) |
8 | Vize sınavından önceki konular üzerinden hatırlatma amacı ile tekrar geçilir. Bununla ilgili bir aktivite hazırlanıp sunulur. |
9 | Bir havaalanında olabilecek tüm levhalar ve ifadeler hedef dilde sunulur. Bu konu ile ilgili bir alıştırma hazırlanır. Bu derste bazı yön belirten kelimeler ( ör: sağ, sol, yukarıda, aşağıda vs.) daha önce öğretilmediyse öğretilir ve ya hatırlatılır. |
10 | Havaalanında herhangi bir yeri bulmak için sorulabilecek sorular ve onlara verilebilecek cevaplar öğrenciler ile birlikte tespit edilip öğretilir. |
11 | Bir Pasaport ve bir bilet üzerindeki tüm bilgiler, ifadeler ve cümleler hedef dilde öğretilir. Bu konuda alıştırma yaptırılır. Öğrencilerden gelecek hafta getirmek üzere pasaportları (yoksa internet üzerinden herhangi bir örnek bulmaları) istenir. |
12 | Öğrenciler eşleştirilir ve pasaportlarındaki bilgileri hedef dilde birbirilerine aktarmaları istenir. İlgili öğretmen bu ders için daha önce internet üzerinden örnek bir bilet resmi bulup sınıfa getirir ve öğrenciler eşleştirilerek birbirilerine nereye gideceklerini ve bilet üzerindeki bilgileri aktarmaları istenir. |
13 | Pasaport kontrol gişesinde sorulabilecek sorular ve verilecek cevaplar öğretilir. Bu konu ile ilgili alıştırma yaptırılır. |
14 | Öğrencileri eşleştirilerek pasaport gişesinde yolcu ve görevli arasında gelişebilecek bir diyaloğu hazırlayıp canlandırmaları istenir. |
15 | FİNAL SINAVI Bütün öğrenilen bilgi ve becerinin yazılı veya soru-cevap şeklinde sözlü olarak test edilmesidir. |
Evaluation Method and Passing Criteria
In-Term Studies | Quantity | Percentage |
---|---|---|
Attendance | - | - |
Practice | - | - |
Homework | - | - |
Presentation | - | - |
Projects | - | - |
Midterms | - | - |
Final Exam | - | - |
Total | 0 (%) |
ECTS / Working Load Table
Quantity | Duration | Total Work Load | |
---|---|---|---|
Course Week Number and Time | 0 | 0 | 0 |
Out-of-Class Study Time (Pre-study, Library, Reinforcement) | 0 | 0 | 0 |
Midterms | 0 | 0 | 0 |
Quiz | 0 | 0 | 0 |
Homework | 0 | 0 | 0 |
Practice | 0 | 0 | 0 |
Laboratory | 0 | 0 | 0 |
Project | 0 | 0 | 0 |
Workshop | 0 | 0 | 0 |
Presentation/Seminar Preparation | 0 | 0 | 0 |
Fieldwork | 0 | 0 | 0 |
Final Exam | 0 | 0 | 0 |
Other | 0 | 0 | 0 |
Total Work Load: | 0 | ||
Total Work Load / 30 | 0 | ||
Course ECTS Credits: | 0 |