Elektrik Elektronik Mühendisliği
Dersin Ayrıntıları
KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi
Elektrik Elektronik Mühendisliği Programı
Ders Bolognaları
Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi
Elektrik Elektronik Mühendisliği Programı
Ders Bolognaları
Ders Kodu | Ders Adı | Yıl | Dönem | Yarıyıl | T+U+L | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
05150599 | Staj I | 3 | Güz | 5 | 0+0+0 | 0 | 4 |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Düzeyi | Lisans (TYYÇ: 6. Düzey / QF-EHEA: 1. Düzey / EQF-LLL: 6. Düzey) |
Dersin Dili | Türkçe |
Yöntem ve Teknikler | - |
Dersin Veriliş Şekli | Yüz Yüze |
Ön Koşullar | - |
Dersin Koordinatörü | Doç. Dr. Hulusi AÇIKGÖZ |
Dersi Veren(ler) | Dr. Öğr. Üyesi Saim ERVURAL |
Yardımcı(lar) | - |
Dersin İçeriği
Elektrik - Elektronik Bölümünde Staj
Dersin Amacı
Bu 20 iş günü süren endüstriyel eğitimde, öğrencilerin bir şirketin Elektronik departmanındaki bir projeye dahil olması bekleniyor. Bu endüstriyel eğitimin amacı bir takım ortamında deneyim kazanmaktır. Gözlemler açık ve öz bir teknik rapor şeklinde belgelenmeli ve sunulmalıdır.
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
Temel Meslek Dersleri | |
Uzmanlık / Alan Dersleri | |
Destek Dersleri | |
Aktarılabilir Beceri Dersleri | |
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri |
Dersin Öğrenim Kazanımları
Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir: | |||
---|---|---|---|
No | Öğrenme Çıktıları | Prog. Yet. İlişkisi | Ölçme Yöntemi ** |
Ö1 | Grup çalışmalarına yatkın olabilmeli ve mesleki etik kurallarını bilmeli | P.6.4 | |
Ö2 | Grup çalışmalarına yatkın olabilmeli ve mesleki etik kurallarını bilmeli | P.10.4 | |
Ö3 | Ülkemizin gelecek öngörüsü, öncelikli bilimsel ve teknolojik gelişme alanları ve hedefleri hakkında bilgi sahibi olmalı | P.11.3 | |
Ö4 | Rapor, makale, teknik doküman hazırlayabilmeli ve sunabilmeli | P.7.5 | |
Ö5 | Alanıyla ilgili konularda bilgi ve görüşlerini yazılı ve sözlü aktarabilmek. | P.7.6 | |
Ö6 | Temel bilimlerin ve teknolojinin güncel durumuna göre yenilikçi çözümler önerebilmeli | P.3.10 | |
Ö7 | Bağımsız çalışabilmek ve sorumluluk alabilmek. | P.6.5 | |
Ö8 | Öğrenmeyi öğrenebilmek ve yönetebilmek. | P.8.2 | |
** Yazılı Sınav: 1, Sözlü Sınav: 2, Ev Ödevi: 3, Lab./Sınav: 4, Seminer/Sunum: 5, Dönem Ödevi: 6, Uygulama: 7 |
Dersin Haftalık İçeriği
Hafta | Konu |
---|---|
1 | Endüstriyel Staj |
2 | Endüstriyel Staj |
3 | Endüstriyel Staj |
4 | Endüstriyel Staj |
5 | Endüstriyel Staj |
6 | Endüstriyel Staj |
7 | Endüstriyel Staj |
8 | Endüstriyel Staj |
9 | Endüstriyel Staj |
10 | Endüstriyel Staj |
11 | Endüstriyel Staj |
12 | Endüstriyel Staj |
13 | Endüstriyel Staj |
14 | Endüstriyel Staj |
Ders Kitabı veya Malzemesi
Kaynaklar | Staj |
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Yarıyıl Çalışmaları | Sayısı | Katkı (%) |
---|---|---|
Devam | - | - |
Laboratuvar | - | - |
Uygulama | - | - |
Ödev | - | - |
Sunum | - | - |
Projeler | - | - |
Kısa sınav (Quiz) | - | - |
Dinleme | - | - |
Ara Sınavlar | - | - |
Yarıyıl Sonu Sınavı | - | - |
Toplam | 0 (%) |
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
Etkinlik | Sayı | Süre | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Hafta Sayısı ve Saati | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınav | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
Ödev | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Atölye | 0 | 0 | 0 |
Sunum/Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Dönem Sonu Sınavı | 0 | 0 | 0 |
Diğer | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü: | 0 | ||
Toplam Yük / 30 | 0 | ||
Dersin AKTS Kredisi: | 0 |
Ders - Öğrenme Çıktıları İlişkisi
İlişki Düzeyleri | ||||
En Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | En Yüksek |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
# | Öğrenme Çıktıları | P3 | P6 | P7 | P8 | P10 | P11 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ö1 | Temel bilimlerin ve teknolojinin güncel durumuna göre yenilikçi çözümler önerebilmeli | - | - | - | - | - | - |
Ö2 | Grup çalışmalarına yatkın olabilmeli ve mesleki etik kurallarını bilmeli | - | - | - | - | - | - |
Ö3 | Bağımsız çalışabilmek ve sorumluluk alabilmek. | - | - | - | - | - | - |
Ö4 | Rapor, makale, teknik doküman hazırlayabilmeli ve sunabilmeli | - | - | - | - | - | - |
Ö5 | Alanıyla ilgili konularda bilgi ve görüşlerini yazılı ve sözlü aktarabilmek. | - | - | - | - | - | - |
Ö6 | Öğrenmeyi öğrenebilmek ve yönetebilmek. | - | - | - | - | - | - |
Ö7 | Grup çalışmalarına yatkın olabilmeli ve mesleki etik kurallarını bilmeli | - | - | - | - | - | - |
Ö8 | Ülkemizin gelecek öngörüsü, öncelikli bilimsel ve teknolojik gelişme alanları ve hedefleri hakkında bilgi sahibi olmalı | - | - | - | - | - | - |