İletişim ve Tasarımı
Dersin Ayrıntıları
KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
İletişim ve Tasarımı Programı
Ders Bolognaları
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
İletişim ve Tasarımı Programı
Ders Bolognaları
Ders Kodu | Ders Adı | Yıl | Dönem | Yarıyıl | T+U+L | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
04340014 | Mesleki İngilizce II | 2 | Bahar | 4 | 3+0+0 | 4 | 4 |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Düzeyi | Lisans (TYYÇ: 6. Düzey / QF-EHEA: 1. Düzey / EQF-LLL: 6. Düzey) |
Dersin Dili | Türkçe |
Yöntem ve Teknikler | - |
Dersin Veriliş Şekli | Yüz Yüze |
Ön Koşullar | - |
Dersin Koordinatörü | - |
Dersi Veren(ler) | Doç. Dr. Eda SEZERER ALBAYRAK |
Yardımcı(lar) | - |
Dersin İçeriği
Kısa hikâye, dergi, gazete ve akademik metinler gibi özgün okuma parçalarının analizi; paragraf, kompozisyon ve yansıtıcı yazılar yazma; bilgi aktarımıyla ileri düzey eleştirel düşünme becerilerini geliştirme; problem çözme, çıkarım yapma; tanımlayıcı ve betimleyici paragraflar ile anlatı paragraflarını inceleyip karşılaştırma
Dersin Amacı
Akademik okuma ve yazma becerileri; tematik ve bütünleşik yaklaşımla eleştirel okuma ve not tutma; değişik organizasyon yapıları kullanarak makaleler yazma ve okuma ve yazma aktiviteleri sonucunda konuyla ilgili sunumlar yapma; alıntı yapma teknikleri
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
Temel Meslek Dersleri | |
Uzmanlık / Alan Dersleri | |
Destek Dersleri | |
Aktarılabilir Beceri Dersleri | |
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri |
Dersin Haftalık İçeriği
Hafta | Konu |
---|---|
1 | Introduction to Media Literacy |
2 | Types of Media: Traditional vs. Social |
3 | Advertising |
4 | Bias in the Media |
5 | Diversity and the Media |
6 | True or False: Media Diversity |
7 | Looking at common media |
8 | Midterm |
9 | Editorial planning, justifying proposals, making objections, and dealing with objections. |
10 | Examing the structure of an article about a celebrity, paying attention to the style and language used |
11 | Create headlines and titles that grab people's attention. |
12 | A meeting to exchange ideas on magazine layout, praising and criticising ideas in a diplomatic way |
13 | Examing the structure of an article about a celebrity |
14 | General Review |
Ders Kitabı veya Malzemesi
Kaynaklar | ENGLISH FOR MEDIA, MALVERN HOUSE LONDON |
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Yarıyıl Çalışmaları | Sayısı | Katkı (%) |
---|---|---|
Devam | - | - |
Laboratuvar | - | - |
Uygulama | - | - |
Alan Çalışması | - | - |
Ödev | - | - |
Sunum | - | - |
Projeler | - | - |
Kısa sınav (Quiz) | - | - |
Dinleme | - | - |
Ara Sınavlar | - | - |
Yarıyıl Sonu Sınavı | - | - |
Toplam | 0 (%) |
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
Etkinlik | Sayı | Süre | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Hafta Sayısı ve Saati | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınav | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
Ödev | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Atölye | 0 | 0 | 0 |
Sunum/Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Dönem Sonu Sınavı | 0 | 0 | 0 |
Diğer | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü: | 0 | ||
Toplam Yük / 30 | 0 | ||
Dersin AKTS Kredisi: | 0 |