Fizyoterapi ve Rehabilitasyon
|
Program Eğitim Amaçları (PEA) |
P1 |
P2 |
P3 |
P4 |
P5 |
P6 |
P7 |
P8 |
P9 |
P10 |
P11 |
|
1. Kuramsal ve uygulamalı bilgiye sahip, bilgiyi etkin kullanan fizyoterapist yetiştirmek |
✔ |
✔ |
○ |
○ |
○ |
✔ |
○ |
✔ |
✔ |
○ |
○ |
|
2. Hastalıkların önlenmesi ve sağlıklı yaşamın desteklenmesi konusunda sorumluluk alabilen fizyoterapist yetiştirmek |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
✔ |
✔ |
|
3. Fonksiyonel bağımsızlığı artırma ve yaşam kalitesini iyileştirme odaklı rehabilitasyon planlayabilen fizyoterapist yetiştirmek |
✔ |
✔ |
✔ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
✔ |
|
4. Vakaları kapsamlı değerlendirebilen ve uygun tedavi planı oluşturabilen fizyoterapist yetiştirmek |
✔ |
✔ |
✔ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
|
5. Klinik karar verme süreçlerinde bilimsel verilerden yararlanarak etik çözümler üretebilen fizyoterapist yetiştirmek |
○ |
✔ |
✔ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
✔ |
✔ |
○ |
|
6. Toplum sağlığını geliştirmede sorumluluk alan, farklı alanlarda yetkin profesyoneller yetiştirmek |
○ |
○ |
○ |
✔ |
✔ |
○ |
○ |
○ |
○ |
✔ |
✔ |
|
7. Mesleki etik ilkelere bağlı, topluma ve meslektaşlarına karşı sorumluluk sahibi fizyoterapistler yetiştirmek |
○ |
○ |
○ |
✔ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
✔ |
○ |
|
8. Güncel ve dijital teknolojileri etkin kullanan, yenilikçi çözümler üretebilen fizyoterapistler yetiştirmek |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
✔ |
○ |
✔ |
✔ |
○ |
○ |
|
9. Disiplinler arası çalışabilen, etkili iletişim ve iş birliği kurabilen fizyoterapistler yetiştirmek |
○ |
○ |
○ |
✔ |
✔ |
○ |
✔ |
○ |
○ |
○ |
○ |
|
10. Sözlü ve yazılı iletişim becerileri güçlü, toplumsal duyarlılığı gelişmiş bireyler yetiştirmek |
○ |
○ |
○ |
✔ |
✔ |
○ |
✔ |
○ |
○ |
○ |
✔ |
|
11. Yenilikçi düşünme ve girişimcilik yaklaşımını benimseyen, araştırma süreçlerine katkı sunabilen fizyoterapistler yetiştirmek |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
✔ |
✔ |
○ |
○ |
|
12. Yaşam boyu öğrenme ilkesine sahip fizyoterapistler yetiştirmek |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
○ |
✔ |
✔ |
○ |
○ |
