Tarih
Dersin Ayrıntıları
KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi
Tarih Programı
Ders Bolognaları
Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi
Tarih Programı
Ders Bolognaları
Ders Kodu | Ders Adı | Yıl | Dönem | Yarıyıl | T+U+L | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IN131 | Yabancı Dil (İngilizce) | 1 | Güz | 1 | 2+0+0 | 2 | 2 |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Düzeyi | Lisans (TYYÇ: 6. Düzey / QF-EHEA: 1. Düzey / EQF-LLL: 6. Düzey) |
Dersin Dili | Türkçe |
Yöntem ve Teknikler | - |
Dersin Veriliş Şekli | Yüz Yüze |
Ön Koşullar | - |
Dersin Koordinatörü | - |
Dersi Veren(ler) | Öğr.Gör. Hakan ALKAN |
Yardımcı(lar) | - |
Dersin İçeriği
İngilizcenin temel zaman kavramları, cümleyi kurma, konuşulanı anlayarak cevap verme, tarih konusunda yabancı dildeki kaynakları okuyarak anlama.
Dersin Amacı
Bu dersin amacı öğrencilerimizi hem üniversite eğitimleri süresince hem de mezun olduktan sonra kendilerini İngilizce yazılı ve sözlü olarak ifade edebildikleri, okuduklarını anlayabildikleri yeterliliğe getirmektir.
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
Temel Meslek Dersleri | |
Uzmanlık / Alan Dersleri | |
Destek Dersleri | |
Aktarılabilir Beceri Dersleri | |
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri |
Dersin Haftalık İçeriği
Hafta | Konu |
---|---|
1 | Dersin Genel Hedef ve Amaçlarının Açıklanması |
2 | Alfabenin Tanıtımı, İsimler Tekil-Çoğul, Ülkeler-Uyruklar |
3 | Kişi Zamirleri, İşaret Zamirleri, Sayılar, Belirteçler |
4 | Geniş Zaman (Simple Present Tense), Sahiplik, Miktar İfadeleri, Okuma Parçası |
5 | Sayılabilen ve Sayılamayan İsimler, Soru Kelimeleri, Zaman Edatları |
6 | Yer Edatları, Nesne Zamirleri, Sahiplik Sıfatları, Diğer Edatlar, Okuma Parçası |
7 | Modals, Okuma Parçası |
8 | Şimdiki Zaman (Present Continuous Tense), Okuma Parçası |
9 | Geçmiş Zaman (Simple Past Tense), Okuma Parçası |
10 | Karşılaştırmalı Sıfatlar, Düzenli Sıfatlar, Düzensiz Sıfatlar |
11 | Şimdiki Zamanın Hikâyesi (Past Continuous Tense), Okuma Parçası |
12 | Basit Gelecek Zaman ve Planlı Gelecek Zaman (Future Tense), Okuma Parçası |
13 | Sıfat Cümlecikleri (Relative Clauses) (I), Okuma Parçası |
14 | Sıfat Cümlecikleri (Relative Clauses) (II), Okuma Parçası |
Ders Kitabı veya Malzemesi
Kaynaklar | Advanced Grammar Worksheets, Andy and Audrey Jackson, Phoenix ELT, 1995. |
Practical English Usage, Micheal Swan, OUP, New York, 1995. |
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Yarıyıl Çalışmaları | Sayısı | Katkı (%) |
---|---|---|
Devam | - | - |
Ödev | - | - |
Sunum | - | - |
Seminer | - | - |
Kısa sınav (Quiz) | - | - |
Ara Sınavlar | - | - |
Yarıyıl Sonu Sınavı | - | - |
Toplam | 0 (%) |
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
Etkinlik | Sayı | Süre | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Hafta Sayısı ve Saati | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınav | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
Ödev | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Atölye | 0 | 0 | 0 |
Sunum/Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Dönem Sonu Sınavı | 0 | 0 | 0 |
Diğer | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü: | 0 | ||
Toplam Yük / 30 | 0 | ||
Dersin AKTS Kredisi: | 0 |