Sosyoloji
Dersin Ayrıntıları
KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi
Sosyoloji Programı
Ders Bolognaları
Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi
Sosyoloji Programı
Ders Bolognaları
Ders Kodu | Ders Adı | Yıl | Dönem | Yarıyıl | T+U+L | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IN122 | İngilizce II | 1 | Bahar | 2 | 2+0+0 | 2 | 2 |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Düzeyi | Lisans (TYYÇ: 6. Düzey / QF-EHEA: 1. Düzey / EQF-LLL: 6. Düzey) |
Dersin Dili | Türkçe |
Yöntem ve Teknikler | - |
Dersin Veriliş Şekli | Yüz Yüze |
Ön Koşullar | - |
Dersin Koordinatörü | - |
Dersi Veren(ler) | - |
Yardımcı(lar) | - |
Dersin İçeriği
Temel seviyede dilbilgisi; konuşma, dinleme, okuma ve yazma becerileri ile kelime bilgisi
Dersin Amacı
B-Başlangıç seviyesinde dil bilgisi ve kelime bilgisi kazanımı -Başlangıç seviyesi okuma ve dinleme parçalarını anlayabilme ve ilgili soruları cevaplayabilme - Temel seviyede sözlü ve yazılı olarak etkin bir iletişim becerisine sahip olabilme
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
Temel Meslek Dersleri | |
Uzmanlık / Alan Dersleri | |
Destek Dersleri | |
Aktarılabilir Beceri Dersleri | |
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri |
Dersin Haftalık İçeriği
Hafta | Konu |
---|---|
1 | Okuma Parçası "Elon Musk", ‘Simple Past Tense'alıştırması, –ed ile biten fiillerin telafuz çalışması |
2 | Düzensiz fiiller, Düzenli ve düzensiz fiiller ile ilgili alıştırma, -ed ve -ing eki ile biten sıfatlar, duygular üzerine konuşma aktivitesi |
3 | Sıra sayıları, tarihler, Türk kültürü üzerine bir quiz, ‘Simple Present've ‘Simple Past'farkı, ‘Simple Past'soru formu |
4 | Boşluk doldurma alıştırması, Zaman ifadeleri (in-at-on) Çeşitli biyografilerle ilgili dinleme ve konuşma aktivitesi , Okuma parçası |
5 | ‘The first telegraph and the first telephone', Studying on adverbs, Talking and writing about special days and festivals, Studying on part of speech |
6 | Yiyecekler, Yeme-içme ile ilgili kelime çalışması, Sayılabilir-Sayılamaz isimler, Miktar belirteçleri (some/any/much/many/ a lot of) |
7 | Tekrar Haftası, Viza Sınavına Yönelik Çalışma |
8 | Miktar belirteçleri ile ilgili dinleme alıştırması |
9 | ‘Containers', "I like and I'd like"ifadeleri arasındaki fark |
10 | Restoranda sipariş verme |
11 | Sıfatların derecelendirilmesi ‘Comparatives and Superlatives', Şehirler üzerine okuma alıştırması |
12 | Yer-yön tarifi, Şehir ve kasaba ile ilgili kelime çalışması |
13 | Şimdiki Zaman (Present Continuous Tense) ve ilgili alıştırmalar |
14 | Genal Tekrar, Alıştırmalar |
Ders Kitabı veya Malzemesi
Kaynaklar | Çelik, M. (2018). Progress English Student's Book. KTO Karatay Üniversitesi Yayınları. |
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Yarıyıl Çalışmaları | Sayısı | Katkı (%) |
---|---|---|
Devam | - | - |
Uygulama | - | - |
Ödev | - | - |
Sunum | - | - |
Ara Sınavlar | - | - |
Yarıyıl Sonu Sınavı | - | - |
Toplam | 0 (%) |
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
Etkinlik | Sayı | Süre | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Hafta Sayısı ve Saati | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınav | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
Ödev | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Atölye | 0 | 0 | 0 |
Sunum/Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Dönem Sonu Sınavı | 0 | 0 | 0 |
Diğer | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü: | 0 | ||
Toplam Yük / 30 | 0 | ||
Dersin AKTS Kredisi: | 0 |