İşleminiz Devam Ediyor.
Lütfen Bekleyiniz...
Dersin Ayrıntıları
KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
Fizyoterapi Programı
Ders Bolognaları
Ders Kodu Ders Adı Yıl Dönem Yarıyıl T+U+L Kredi AKTS
02640001 Uygulamalı Ders 2 Bahar 4 0+40+0 20 20
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Düzeyi Önlisans (TYYÇ: 5. Düzey / QF-EHEA: Kısa Düzey / EQF-LLL: 5. Düzey)
Dersin Dili Türkçe
Yöntem ve Teknikler -
Dersin Veriliş Şekli Yüz Yüze
Ön Koşullar -
Dersin Koordinatörü Öğr.Gör. Burcu DURSUN
Dersi Veren(ler) Öğr.Gör. Burcu DURSUN
Yardımcı(lar) -
Dersin Öğretim Eleman(lar)ı
Adı Soyadı Oda No. E-Posta Adresi Dahili Görüşme Saatleri
Öğr.Gör. Burcu DURSUN - [email protected]
Dersin İçeriği
Klinik Uygulama
Dersin Amacı
Fizyoterapi alanında aldığı teorik eğitimi klinik alanda uygulayabilmek
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
Temel Meslek Dersleri
Uzmanlık / Alan Dersleri X
Destek Dersleri
Aktarılabilir Beceri Dersleri
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
Dersin Öğrenim Kazanımlarının Program Kazanımları ile Olan İlişkileri
İlişki Düzeyleri
En Düşük Düşük Orta Yüksek En Yüksek
1 2 3 4 5
# Program Yeterlilikleri Düzey
P1 Fizyoterapi alanında edindiği kuramsal ve teorik bilgiyi, alandaki uygulamaya aktarır. 3
Dersin Öğrenim Kazanımları
Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
No Öğrenme Çıktıları Prog. Yet. İlişkisi Ölçme Yöntemi **
Ö1 Fizyoterapi alanında edindiği kuramsal ve teorik bilgiyi açıklayabilme. P.1.1 7
Ö2 Fizyoterapi alanında edindiği kuramsal ve teorik bilgiyi, alandaki uygulamada özümseyebilme. P.1.2 7
Ö3 Fizyoterapi alanında edindiği kuramsal ve teorik bilgiyi, alandaki uygulamaya entegre edebilme P.1.3 7
Ö4 Fizyoterapi alanında edindiği kuramsal ve teorik bilgi ile alandaki uygulamanın benzerlik ve farklılıkları analiz edebilme. P.1.4 7
Ö5 Fizyoterapi alanında edindiği kuramsal ve teorik bilgi ile alandaki uygulamaya ilişkin öğrenme deneyimlerini birleştirerek stratejiler geliştirebilme. P.1.5 7
Ö6 Fizyoterapi alanında edindiği kuramsal ve teorik bilgi ile alandaki uygulamaya ilişkin bilgileri eleştirel bir şekilde değerlendirebilme. P.1.6 7
** Yazılı Sınav: 1, Sözlü Sınav: 2, Ev Ödevi: 3, Lab./Sınav: 4, Seminer/Sunum: 5, Dönem Ödevi: 6, Uygulama: 7
Dersin Haftalık İçeriği
Hafta Konu
1 Klinik Uygulama
2 Klinik Uygulama
3 Klinik Uygulama
4 Klinik Uygulama
5 Klinik Uygulama
6 Klinik Uygulama
7 Klinik Uygulama
8 Klinik Uygulama
9 Klinik Uygulama
10 Klinik Uygulama
11 Klinik Uygulama
12 Klinik Uygulama
13 Klinik Uygulama
14 Klinik Uygulama
Ders Kitabı veya Malzemesi
Kaynaklar Fiziksel modaliteler ve elektroterapi
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı (%)
Uygulama 1 100 (%)
Derse Özgü Staj (Varsa) - -
Ödev - -
Sunum - -
Kısa sınav (Quiz) - -
Ara Sınavlar - -
Yarıyıl Sonu Sınavı - -
Toplam 100 (%)
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
Etkinlik Sayı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Hafta Sayısı ve Saati 0 0 0
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) 14 15 210
Ara Sınav 1 20 20
Kısa Sınav 0 0 0
Ödev 0 0 0
Uygulama 70 4 280
Laboratuvar 0 0 0
Proje 0 0 0
Atölye 0 0 0
Sunum/Seminer Hazırlama 14 3 42
Alan Çalışması 0 0 0
Dönem Sonu Sınavı 1 50 50
Diğer 0 0 0
Toplam İş Yükü: 602
Toplam Yük / 30 20,07
Dersin AKTS Kredisi: 20
Ders - Öğrenme Çıktıları İlişkisi
İlişki Düzeyleri
En Düşük Düşük Orta Yüksek En Yüksek
1 2 3 4 5
# Öğrenme Çıktıları P1
Ö1 Fizyoterapi alanında edindiği kuramsal ve teorik bilgiyi açıklayabilme. 3
Ö2 Fizyoterapi alanında edindiği kuramsal ve teorik bilgiyi, alandaki uygulamada özümseyebilme. 3
Ö3 Fizyoterapi alanında edindiği kuramsal ve teorik bilgiyi, alandaki uygulamaya entegre edebilme 3
Ö4 Fizyoterapi alanında edindiği kuramsal ve teorik bilgi ile alandaki uygulamanın benzerlik ve farklılıkları analiz edebilme. 3
Ö5 Fizyoterapi alanında edindiği kuramsal ve teorik bilgi ile alandaki uygulamaya ilişkin öğrenme deneyimlerini birleştirerek stratejiler geliştirebilme. 3
Ö6 Fizyoterapi alanında edindiği kuramsal ve teorik bilgi ile alandaki uygulamaya ilişkin bilgileri eleştirel bir şekilde değerlendirebilme. 3