Fizyoterapi ve Rehabilitasyon
Dersin Ayrıntıları
KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Sağlık Bilimleri Yüksekokulu
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Programı
Ders Bolognaları
Sağlık Bilimleri Yüksekokulu
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Programı
Ders Bolognaları
Ders Kodu | Ders Adı | Yıl | Dönem | Yarıyıl | T+U+L | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
99901018 | Reklam Yazarlığı ve Konsept Geliştirme | 1 | Güz | 1 | 2+0+0 | 3 | 3 |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Düzeyi | Lisans (TYYÇ: 6. Düzey / QF-EHEA: 1. Düzey / EQF-LLL: 6. Düzey) |
Dersin Dili | Türkçe |
Yöntem ve Teknikler | - |
Dersin Veriliş Şekli | Yüz Yüze |
Ön Koşullar | - |
Dersin Koordinatörü | - |
Dersi Veren(ler) | Doç. Dr. Çağrı GÜMÜŞ |
Yardımcı(lar) | - |
Dersin Öğretim Eleman(lar)ı
Adı Soyadı | Oda No. | E-Posta Adresi | Dahili | Görüşme Saatleri |
---|---|---|---|---|
Doç. Dr. Çağrı GÜMÜŞ | A-Z08 | [email protected] | 7455 | Salı 13:20 - 14:20 |
Dersin İçeriği
Bu ders, yaratıcı düşüme, kavram geliştirme ve fikir üretme yöntemlerini öğrenmeyi ve bu yöntemleri kullanarak görsel iletişim tasarımı projeleri geliştirmeye yöneliktir.
Dersin Amacı
Bu dersin amacı öğrencilere yaratıcı düşünme, kavram geliştirme ve fikir üretme yeteneğini ve becerisini kazandırmayı amaçlar.
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
Temel Meslek Dersleri | |
Uzmanlık / Alan Dersleri | |
Destek Dersleri | |
Aktarılabilir Beceri Dersleri | |
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri |
Dersin Haftalık İçeriği
Hafta | Konu |
---|---|
1 | Giriş: Dersin kapsamı, hedef ve amaçlarının açıklanması |
2 | Yaratıcılık ve konsept kavramlarının tanımı, Yaratıcı düşünme |
3 | Yaratıcı düşünme biçimleri- Tümdengelim ve tümevarım yöntemiyle düşünme, Serbest düşünme, yatay ve dikey düşünme, ilişkisel düşünme- Yaratıcı süreç ve |
4 | Yaratıcı düşünme biçimleri ve Yaratıcı süreç |
5 | İlişkilendirmeyi öğrenme ve beyin fırtınası ve süreci (işbirliği, önyargıdan arınma, fikir sayısı, esneklik, gözden geçirme, grup ruhu, grup boyutu, çevre, değerlendirme, rekabet, korkular, durgunluğun üstesinden gelme) |
6 | İlişkilendirmeyi öğrenme ve beyin fırtınası ve süreci-devam |
7 | Fikir Üretme Çalışmaları |
8 | Ara Sınav |
9 | Fikir Üretme Çalışmaları |
10 | Fikir Üretme Çalışmaları |
11 | Fikir Üretme Çalışmaları |
12 | Fikir Üretme Çalışmaları |
13 | Fikir Üretme Çalışmaları |
14 | Fikir Üretme Çalışmaları |
Ders Kitabı veya Malzemesi
Kaynaklar | FOSTER, J. Fikir Nasıl Bulunur, İstanbul: Media Cat Yayınları. |
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Yarıyıl Çalışmaları | Sayısı | Katkı (%) |
---|---|---|
Devam | - | - |
Uygulama | - | - |
Derse Özgü Staj (Varsa) | - | - |
Ödev | - | - |
Sunum | - | - |
Seminer | - | - |
Kısa sınav (Quiz) | - | - |
Ara Sınavlar | - | - |
Yarıyıl Sonu Sınavı | - | - |
Toplam | 0 (%) |
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
Etkinlik | Sayı | Süre | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Hafta Sayısı ve Saati | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınav | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
Ödev | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Atölye | 0 | 0 | 0 |
Sunum/Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Dönem Sonu Sınavı | 0 | 0 | 0 |
Diğer | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü: | 0 | ||
Toplam Yük / 30 | 0 | ||
Dersin AKTS Kredisi: | 0 |