İşleminiz Devam Ediyor.
Lütfen Bekleyiniz...
Dersin Ayrıntıları
KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi
Endüstri Mühendisliği Programı
Ders Bolognaları
Ders Kodu Ders Adı Yıl Dönem Yarıyıl T+U+L Kredi AKTS
99900013 Yabancı Dil (İngilizce) II 1 Bahar 2 2+0+0 2 2
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Düzeyi Lisans (TYYÇ: 6. Düzey / QF-EHEA: 1. Düzey / EQF-LLL: 6. Düzey)
Dersin Dili Türkçe
Yöntem ve Teknikler -
Dersin Veriliş Şekli Yüz Yüze
Ön Koşullar -
Dersin Koordinatörü -
Dersi Veren(ler) Öğr.Gör. Hakan ALKAN
Yardımcı(lar) -
Dersin Öğretim Eleman(lar)ı
Adı Soyadı Oda No. E-Posta Adresi Dahili Görüşme Saatleri
Öğr.Gör. Hakan ALKAN K-103 [email protected] 7380
Dersin İçeriği
Anlatım, Gösterim, Soru-Cevap, İç Mekanda Takım/Grup Çalışması, Beyin Fırtınası, Rol Oynama/Dramatize Etme, Sorun/Problem Çözme, Tartışma, Uygulama-Alıştırma
Dersin Amacı
Bu ders genel olarak CEFR B1 seviyesine ulaşmak için öğrencilerin dört yabancı dil becerisinin tamamını (konuşma, dinleme, okuma ve yazma) geliştirmeyi amaçlamaktadır. Ayrıca öğrencilere çeşitli sosyal, profesyonel ve akademik ortamlarda İngilizce iletişim kurma konusunda güven sağlar.
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
Temel Meslek Dersleri
Uzmanlık / Alan Dersleri
Destek Dersleri
Aktarılabilir Beceri Dersleri
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri X
Dersin Öğrenim Kazanımlarının Program Kazanımları ile Olan İlişkileri
İlişki Düzeyleri
En Düşük Düşük Orta Yüksek En Yüksek
1 2 3 4 5
# Program Yeterlilikleri Düzey
P7 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi; en az bir yabancı dil bilgisi; etkin rapor yazma ve yazılı raporları anlama, tasarım ve üretim raporları hazırlayabilme, etkin sunum yapabilme, açık ve anlaşılır talimat verme ve alma becerisi 5
Dersin Öğrenim Kazanımları
Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
No Öğrenme Çıktıları Prog. Yet. İlişkisi Ölçme Yöntemi **
Ö1 Gündelik hayata yönelik basit düzeydeki temel ifadeleri kullanabilir. P.7.25 1
Ö2 Dinleme ve okuma metinlerinde geçen, sık kullanılan ifade ve cümleleri kavrayabilir. P.7.26 1
Ö3 Sosyal ortamlarda kendini tanıtabilme, kişisel bilgiler ile ilgili soru sorabilme ve cevap verebilir. P.7.27 1
Ö4 Kendi geçmişini, yakın çevresini ve olayları basit düzeyde yazılı ve sözlü olarak ifade edebilir. P.7.28 1
Ö5 Günlük hayatta karşılaşılan basit formları doldurabilme, kısa ve basit notlar oluşturabilir. P.7.29 1
Ö6 Kısa ve basit düzeydeki metinleri okuyabilme, ilan ve afiş gibi yazılı metinlerdeki basit içerikleri kavrayabilir. P.7.30 1
** Yazılı Sınav: 1, Sözlü Sınav: 2, Ev Ödevi: 3, Lab./Sınav: 4, Seminer/Sunum: 5, Dönem Ödevi: 6, Uygulama: 7
Dersin Haftalık İçeriği
Hafta Konu
1 Modals and related verbs
2 Modals and related verbs
3 Relative clauses
4 Participles Adverb collocations
5 Expressing habit
6 Used to do/doing
7 Modal auxiliary verbs 2
8 Ara sınav
9 Synonyms, metaphors, idioms
10 Hypothesising
11 Expressions with if
12 Articles
13 Articles
14 Articles
15 Final sınavına hazırlık
Ders Kitabı veya Malzemesi
Kaynaklar Qskills reading and writing 3
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı (%)
Devam - -
Laboratuvar - -
Uygulama - -
Alan Çalışması - -
Derse Özgü Staj (Varsa) - -
Ödev - -
Sunum - -
Projeler - -
Seminer - -
Kısa sınav (Quiz) - -
Dinleme - -
Ara Sınavlar 1 40 (%)
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 60 (%)
Toplam 100 (%)
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
Etkinlik Sayı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Hafta Sayısı ve Saati 14 2 28
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) 14 1 14
Ara Sınav 1 8 8
Kısa Sınav 0 0 0
Ödev 0 0 0
Uygulama 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Proje 0 0 0
Atölye 0 0 0
Sunum/Seminer Hazırlama 0 0 0
Alan Çalışması 0 0 0
Dönem Sonu Sınavı 1 10 10
Diğer 0 0 0
Toplam İş Yükü: 60
Toplam Yük / 30 2
Dersin AKTS Kredisi: 2
Ders - Öğrenme Çıktıları İlişkisi
İlişki Düzeyleri
En Düşük Düşük Orta Yüksek En Yüksek
1 2 3 4 5
# Öğrenme Çıktıları P7
Ö1 Gündelik hayata yönelik basit düzeydeki temel ifadeleri kullanabilir. 5
Ö2 Dinleme ve okuma metinlerinde geçen, sık kullanılan ifade ve cümleleri kavrayabilir. 5
Ö3 Sosyal ortamlarda kendini tanıtabilme, kişisel bilgiler ile ilgili soru sorabilme ve cevap verebilir. 5
Ö4 Kendi geçmişini, yakın çevresini ve olayları basit düzeyde yazılı ve sözlü olarak ifade edebilir. 5
Ö5 Günlük hayatta karşılaşılan basit formları doldurabilme, kısa ve basit notlar oluşturabilir. 5
Ö6 Kısa ve basit düzeydeki metinleri okuyabilme, ilan ve afiş gibi yazılı metinlerdeki basit içerikleri kavrayabilir. 5