Islamic Economics and Finance
Course Details
KTO KARATAY UNIVERSITY
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
Programme of Islamic Economics and Finance
Course Details
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
Programme of Islamic Economics and Finance
Course Details
Course Code | Course Name | Year | Period | Semester | T+A+L | Credit | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4750004 | Business English III | 3 | Autumn | 5 | 3+0+0 | 3 | 3 |
Course Type | Compulsory |
Course Cycle | Bachelor's (First Cycle) (TQF-HE: Level 6 / QF-EHEA: Level 1 / EQF-LLL: Level 6) |
Course Language | Turkish |
Methods and Techniques | - |
Mode of Delivery | Face to Face |
Prerequisites | - |
Coordinator | - |
Instructor(s) | Assoc. Prof. Kamola BAYRAM |
Instructor Assistant(s) | - |
Course Instructor(s)
Name and Surname | Room | E-Mail Address | Internal | Meeting Hours |
---|---|---|---|---|
Assoc. Prof. Kamola BAYRAM | Z-07 | [email protected] |
Course Content
The course consists of basic grammar topics, professional vocabulary, job interviews, language problems that may be experienced in the business world and solutions to these problems.
Objectives of the Course
It is aimed to teach the professional language used in the fields of Business and International Trade, which can be used both during higher education and in business life after graduation while it is ensured that students do not forget the basic subjects of English.
Contribution of the Course to Field Teaching
Basic Vocational Courses | X |
Specialization / Field Courses | X |
Support Courses | |
Transferable Skills Courses | |
Humanities, Communication and Management Skills Courses |
Relationships between Course Learning Outcomes and Program Outcomes
Relationship Levels | ||||
Lowest | Low | Medium | High | Highest |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
# | Program Learning Outcomes | Level |
---|---|---|
P1 | İslam İktisadı ve Finans alanında kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma, sahip olduğu bilgileri kullanabilme | 4 |
P2 | İslam İktisadı ve Finans alanında edindiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri kullanarak meseleleri tanımlama, veri toplama, değerlendirme, analiz etme, yorumlama ve çözüm önerisi geliştirebilme | 3 |
P3 | İslam İktisadı ve Finans alanıyla ilgili farklı bilgi kaynaklarına erişip sayısal analiz ve araştırma yapabilme | 4 |
P4 | Disiplin içi, çok disiplinli veya çok kültürlü gruplarda ve bireysel çalışabilme | 4 |
P5 | Ahlaki değerler ve mesleki sorumluluk bilinci ile hareket edebilme | 2 |
P6 | Alan uygulamalarının, evrensel ve toplumsal etkileri ile hukuki sonuçlarını bilme | 3 |
P7 | Öğrenim dilinde yazılı ve sözlü iletişim kurabilme, en az bir yabancı dil bilgisine sahip olabilme | 5 |
Course Learning Outcomes
Upon the successful completion of this course, students will be able to: | |||
---|---|---|---|
No | Learning Outcomes | Outcome Relationship | Measurement Method ** |
O1 | Communicates in at least one foreign language. | P.7.3 | 1 |
O2 | Continuously improves written and verbal communication skills. | P.7.4 | 1 |
** Written Exam: 1, Oral Exam: 2, Homework: 3, Lab./Exam: 4, Seminar/Presentation: 5, Term Paper: 6, Application: 7 |
Weekly Detailed Course Contents
Week | Topics |
---|---|
1 | ‘Simple Past Tense', ‘Present Continuous Tense've ‘Future Tense'yapılarının tekrarları yapılarak önceki öğrenme döneminden gelen bilgiler tazelenir. -ed ve -ing ile biten ‘adjectives'arasındaki farklar aktarılır. Selamlama, tanışma gibi durumlar için günlük kullanım önemi yüksek anahtar kelime ve kalıplar verilerek öğrencilerin kısa diyaloglar oluşturması istenir. |
2 | ‘Simple Past Tense', ‘Present Continuous Tense've ‘Future Tense'yapılarının tekrarları yapılarak önceki öğrenme döneminden gelen bilgiler tazelenir. -ed ve -ing ile biten ‘adjectives'arasındaki farklar aktarılır. Selamlama, tanışma gibi durumlar için günlük kullanım önemi yüksek anahtar kelime ve kalıplar verilerek öğrencilerin kısa diyaloglar oluşturması istenir. |
3 | ‘Simple Present Tense've ‘Present Continuous Tense', ayrıca ‘have', ‘have got'yapıları arasındaki farklılıklar anlatılır. Yeni ‘verb+phrase collocations'öğretilir. Yeni bir sohbet başlatma ve bir sohbeti devam ettirme yapıları kullanılarak ikili veya çoklu gruplar halinde öğrencilerin diyalog oluşturması ve bu diyalogları eşi veya grubuyla uygulaması beklenir. Dinleme parçası aracılığıyla bir parça içerisindeki ana fikir ve anahtar kelimeleri yakalama ve sorulara cevap verme alıştırmaları yapılır. Anahtar kelime ve yapıları kullanarak ideal bir günün tasviri yapılır ve öğrencilerden benzer şekilde kendi ideal günlerinin tasvirini yapması beklenir. |
4 | ‘Simple Present Tense've ‘Present Continuous Tense', ayrıca ‘have', ‘have got'yapıları arasındaki farklılıklar anlatılır. Yeni ‘verb+phrase collocations'öğretilir. Yeni bir sohbet başlatma ve bir sohbeti devam ettirme yapıları kullanılarak ikili veya çoklu gruplar halinde öğrencilerin diyalog oluşturması ve bu diyalogları eşi veya grubuyla uygulaması beklenir. Dinleme parçası aracılığıyla bir parça içerisindeki ana fikir ve anahtar kelimeleri yakalama ve sorulara cevap verme alıştırmaları yapılır. Anahtar kelime ve yapıları kullanarak ideal bir günün tasviri yapılır ve öğrencilerden benzer şekilde kendi ideal günlerinin tasvirini yapması beklenir. |
5 | ‘Simple Present Tense've ‘Present Continuous Tense', ayrıca ‘have', ‘have got'yapıları arasındaki farklılıklar anlatılır. Yeni ‘verb+phrase collocations'öğretilir. Yeni bir sohbet başlatma ve bir sohbeti devam ettirme yapıları kullanılarak ikili veya çoklu gruplar halinde öğrencilerin diyalog oluşturması ve bu diyalogları eşi veya grubuyla uygulaması beklenir. Dinleme parçası aracılığıyla bir parça içerisindeki ana fikir ve anahtar kelimeleri yakalama ve sorulara cevap verme alıştırmaları yapılır. Anahtar kelime ve yapıları kullanarak ideal bir günün tasviri yapılır ve öğrencilerden benzer şekilde kendi ideal günlerinin tasvirini yapması beklenir. |
6 | ‘Simple Past Tense've ‘Past Continuous Tense'detaylandırılarak aralarındaki farkı anlama ve farklı koşullarda doğru zamanı kullanabilme amaçlı alıştırmalar yapılır. ‘Verb+adverb collocations'konusu anlatılarak alıştırmalar yapılır. Tarihler ve belli zaman dilimleri için uygun ‘Prepositions'konusu anlatılır. Haberler hakkında okuma yaparak daha detaylı bilgi sahibi olmak amacıyla sorular sorulması ve bir haberi başkasına aktarabilme konusunda konuşma çalışmaları ve alıştırmaları yapılır |
7 | ‘Simple Past Tense've ‘Past Continuous Tense'detaylandırılarak aralarındaki farkı anlama ve farklı koşullarda doğru zamanı kullanabilme amaçlı alıştırmalar yapılır. ‘Verb+adverb collocations'konusu anlatılarak alıştırmalar yapılır. Tarihler ve belli zaman dilimleri için uygun ‘Prepositions'konusu anlatılır. Haberler hakkında okuma yaparak daha detaylı bilgi sahibi olmak amacıyla sorular sorulması ve bir haberi başkasına aktarabilme konusunda konuşma çalışmaları ve alıştırmaları yapılır. |
8 | ‘Simple Past Tense've ‘Past Continuous Tense'detaylandırılarak aralarındaki farkı anlama ve farklı koşullarda doğru zamanı kullanabilme amaçlı alıştırmalar yapılır. ‘Verb+adverb collocations'konusu anlatılarak alıştırmalar yapılır. Tarihler ve belli zaman dilimleri için uygun ‘Prepositions'konusu anlatılır. Haberler hakkında okuma yaparak daha detaylı bilgi sahibi olmak amacıyla sorular sorulması ve bir haberi başkasına aktarabilme konusunda konuşma çalışmaları ve alıştırmaları yapılır. |
9 | ‘much', ‘many', ‘some', ‘any'yapılarının tekrarı ve alıştırmaları yapılır. ‘Articles'konusu anlatılır ve öğrencilerin konuyu benimseyebilmeleri amacıyla farklı alıştırmalar kullanılır. ‘Can I…?, Could I…?, Would you mind…? I would like….'Kalıplarını kullanarak bir şey rica etme veya teklif etme yapıları öğretilir ve kendileri için oluşturulan durumlarda öğrencilerin kısa diyaloglar halinde kapıları kullanması sağlanır. ‘However, although, but, so, because'bağlaçları anlatılır ve bunlarla ilgili alıştırmalar yapılır. Boşluklar bırakılmış bir mail üzerinde bağlaçların doğru yerleştirilmesi ve anahtar kelimelerin doldurulması alıştırılması yapılır ve öğrencilerden bir arkadaşlarına yakın zamanda karşılaştığı olayları özetleyen bir mail yazması istenir. |
10 | ‘much', ‘many', ‘some', ‘any'yapılarının tekrarı ve alıştırmaları yapılır. ‘Articles'konusu anlatılır ve öğrencilerin konuyu benimseyebilmeleri amacıyla farklı alıştırmalar kullanılır. ‘Can I…?, Could I…?, Would you mind…? I would like….'Kalıplarını kullanarak bir şey rica etme veya teklif etme yapıları öğretilir ve kendileri için oluşturulan durumlarda öğrencilerin kısa diyaloglar halinde kapıları kullanması sağlanır. ‘However, although, but, so, because'bağlaçları anlatılır ve bunlarla ilgili alıştırmalar yapılır. Boşluklar bırakılmış bir mail üzerinde bağlaçların doğru yerleştirilmesi ve anahtar kelimelerin doldurulması alıştırılması yapılır ve öğrencilerden bir arkadaşlarına yakın zamanda karşılaştığı olayları özetleyen bir mail yazması istenir. |
11 | ‘much', ‘many', ‘some', ‘any'yapılarının tekrarı ve alıştırmaları yapılır. ‘Articles'konusu anlatılır ve öğrencilerin konuyu benimseyebilmeleri amacıyla farklı alıştırmalar kullanılır. ‘Can I…?, Could I…?, Would you mind…? I would like….'Kalıplarını kullanarak bir şey rica etme veya teklif etme yapıları öğretilir ve kendileri için oluşturulan durumlarda öğrencilerin kısa diyaloglar halinde kapıları kullanması sağlanır. ‘However, although, but, so, because'bağlaçları anlatılır ve bunlarla ilgili alıştırmalar yapılır. Boşluklar bırakılmış bir mail üzerinde bağlaçların doğru yerleştirilmesi ve anahtar kelimelerin doldurulması alıştırılması yapılır ve öğrencilerden bir arkadaşlarına yakın zamanda karşılaştığı olayları özetleyen bir mail yazması istenir. |
12 | Gelecek planları ve durumları hakkında konuşabilme ve bilgi sahibi olabilme amacıyla ‘Future Tenses'konusu anlatılır. Bir şahsın gelecekle ilgili umutları, beklentileri ve planlarıyla ilgili okuma yapılıp, parçayla ilgili sorular cevaplanır. Öğrencilerin gelecek umutları ve planlarını öncelikli olarak eşleştiği kişiye daha sonra oluşturulan grup içerisindeki diğer kişilere anlatabilmesini ve diğer kişiler hakkında bilgi sahibi olabilmesini sağlayacak konuşma ve dinleme aktiviteleri yapılır. |
13 | Gelecek planları ve durumları hakkında konuşabilme ve bilgi sahibi olabilme amacıyla ‘Future Tenses'konusu anlatılır. Bir şahsın gelecekle ilgili umutları, beklentileri ve planlarıyla ilgili okuma yapılıp, parçayla ilgili sorular cevaplanır. Öğrencilerin gelecek umutları ve planlarını öncelikli olarak eşleştiği kişiye daha sonra oluşturulan grup içerisindeki diğer kişilere anlatabilmesini ve diğer kişiler hakkında bilgi sahibi olabilmesini sağlayacak konuşma ve dinleme aktiviteleri yapılır. |
14 | Gelecek planları ve durumları hakkında konuşabilme ve bilgi sahibi olabilme amacıyla ‘Future Tenses'konusu anlatılır. Bir şahsın gelecekle ilgili umutları, beklentileri ve planlarıyla ilgili okuma yapılıp, parçayla ilgili sorular cevaplanır. Öğrencilerin gelecek umutları ve planlarını öncelikli olarak eşleştiği kişiye daha sonra oluşturulan grup içerisindeki diğer kişilere anlatabilmesini ve diğer kişiler hakkında bilgi sahibi olabilmesini sağlayacak konuşma ve dinleme aktiviteleri yapılır. |
Textbook or Material
Resources | New Headway Pre-Intermediate Student's Book- Oxford University Press |
New Headway Pre-Intermediate Workbook – Oxford University Press |
Evaluation Method and Passing Criteria
In-Term Studies | Quantity | Percentage |
---|---|---|
Attendance | - | - |
Course Specific Internship (If Any) | - | - |
Homework | - | - |
Presentation | - | - |
Projects | - | - |
Midterms | 1 | 40 (%) |
Final Exam | 1 | 60 (%) |
Total | 100 (%) |
ECTS / Working Load Table
Quantity | Duration | Total Work Load | |
---|---|---|---|
Course Week Number and Time | 14 | 3 | 42 |
Out-of-Class Study Time (Pre-study, Library, Reinforcement) | 14 | 2 | 28 |
Midterms | 1 | 10 | 10 |
Quiz | 0 | 0 | 0 |
Homework | 0 | 0 | 0 |
Practice | 0 | 0 | 0 |
Laboratory | 0 | 0 | 0 |
Project | 0 | 0 | 0 |
Workshop | 0 | 0 | 0 |
Presentation/Seminar Preparation | 0 | 0 | 0 |
Fieldwork | 0 | 0 | 0 |
Final Exam | 1 | 10 | 10 |
Other | 0 | 0 | 0 |
Total Work Load: | 90 | ||
Total Work Load / 30 | 3 | ||
Course ECTS Credits: | 3 |
Course - Learning Outcomes Matrix
Relationship Levels | ||||
Lowest | Low | Medium | High | Highest |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
# | Learning Outcomes | P7 |
---|---|---|
O1 | Communicates in at least one foreign language. | 4 |
O2 | Continuously improves written and verbal communication skills. | 5 |