History
Course Details
KTO KARATAY UNIVERSITY
Faculty of Social and Human Sciences
Programme of History
Course Details
Faculty of Social and Human Sciences
Programme of History
Course Details
Course Code | Course Name | Year | Period | Semester | T+A+L | Credit | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
US110 | German IV | 1 | Autumn | 1 | 2+0+0 | 3 | 3 |
Course Type | Elective |
Course Cycle | Bachelor's (First Cycle) (TQF-HE: Level 6 / QF-EHEA: Level 1 / EQF-LLL: Level 6) |
Course Language | Turkish |
Methods and Techniques | - |
Mode of Delivery | Face to Face |
Prerequisites | - |
Coordinator | - |
Instructor(s) | - |
Instructor Assistant(s) | - |
Course Content
City center, railway station, bus station, airport, museum and similar places where a tourist will be needed, whether or not to go on foot with the vehicle, which ticket will be used, what will be the way of payment with directions, address, street, street, location number is taught about vocabulary; Dialogs are used to gain skills.
Objectives of the Course
The aim of this course is to teach address and place with common sentence and common expressions, to describe, to understand and express the directions, to continue to start the conversation, to ask again for the incomprehensible information.
Contribution of the Course to Field Teaching
Basic Vocational Courses | |
Specialization / Field Courses | |
Support Courses | |
Transferable Skills Courses | |
Humanities, Communication and Management Skills Courses |
Weekly Detailed Course Contents
Week | Topics |
---|---|
1 | Tanışma ve tanıştırma; dersin hedefleri; öğrenciden istenen davranışlar, malzemeler, disiplin, devamsızlık, sınav tür ve haftalar konuşulur. |
2 | Yönler tanıtılır (Kuzey, Güney, Kuzey, Doğu) ve örnek cümlelerde kullanılır. Yer belirten edatlar (arasında, karşısında, arkasında vs.) öğretilir ve cümle içinde kullanılır ve alıştırmalar yaptırılır. Bu maksatla verilen dil malzemeleri öğrenciye ilk işitsel sonra da yazınsal olarak verilir. Öğrencilerden bir sonraki haftada sunmak üzere yer edatlarını kullanarak odalarındaki eşyaların yerlerini belirtmeleri istenir. |
3 | Geçen haftaki faaliyet değişiklikler ile tekrarlanır. Bu konu ile ilgili uygun aktivite ve alıştırmalar yaptırılır. Daha sonra öğrenciler eşleştirilerek geçen hafta belirlenen ödevi birbirlerine aktarmaları istenir. |
4 | Hedef dilde, cadde, sokak, kavşak ve benzeri isimler öğretilir ve alternatif ifadeler ile cümle içinde kullanılır. Öğrenciler eşleştirilerek 2. ve 3. haftalarda öğretilen edatlar ve yön isimleri ile ilgili ifadeleri uygun aktivite ve alıştırmalar içerisinde kullanmaları sağlanır. |
5 | Önemli ve yaygın bazı yer isimleri öğretilir. (Eczane, hastane, postane vs.) yer ve yön belirleme ifadeleri ile birleştirilip uygun cümlelerde kullanılır. |
6 | Birleştirme: bir cadde üzerinde bulunan yer ve bir odada yer alan eşyaların resmini gösteren 2 adet resim (internetten veya herhangi bir kitaptan) bulunur, çoğaltılır ve öğrenciler eşleştirilerek öğretilen ifadeleri kullanmaları istenir. |
7 | ARA SINAV Önceki haftada yapılan alıştırma aynı sınavda sorulur. Eşleşmelere öğretmen karar verir. Böylece diyaloğun anlamlı olması temin edilir. (Sınıf mevcudu 25 ise sözlü, üstü ise yazılı sınav yapılır. Sözlü sıvadın kapsam ve tarzı derste yapılanlarla benzer ve aynılık taşır. Yazılı sınavlar çoktan seçmeli, doğru-yanlış, boşluk doldurma ve/veya kısa paragraftan oluşur.) |
8 | Vize sınavından önceki haftalarda hedef dilde öğretilen tüm ifadelerin, cümlelerin ve kalıpların üzerinden hatırlatma amacıyla kısaca geçilir. Uygun aktiviteler ve alıştırmalar yaptırılır. |
9 | Hedef dilde adres sorma ile ilgili gereken ifade ve kalıplar öğretilir. Daha önce öğretilmiş olan yer isimlerini kullanılarak alıştırma yaptırılır. |
10 | "Daha hızlı gitmek için hangi yolu kullanabilirim? Hangi toplu ulaşım aracını kullanmalıyım? * Yol ne kadar sürer? gibi ifadeler öğretilir ve alıştırma yaptırılır. (dersten önce toplu taşıma araçlarının isimleri öğretilir.) |
11 | 9. ve 10. Haftada öğretilenler birleştirilerek alıştırma yaptırılır. |
12 | Adres tarif etme ile ilgili gereken tüm kelimeler, ifadeler ve kalıplar öğretilir ve alıştırma yaptırılır. |
13 | Öğrenciler eşleştirilerek tek bir diyalog içerisinde öğretilen ifadeleri kullanarak adres sorup tarif etmeleri istenir. Dersin sonunda bu kapsamda örnek bir diyalog öğrencilere verilir. |
14 | Sınıfa bir cadde üzerinde veya bir şehirde çeşitli yerleri gösteren bir resim getirilir. Öğrenciler eşleştirerek resimdeki bir yer ile ilgili adres sorup cevap vermeleri istenir. Bu faaliyet için bir diyalog hazırlamaları sağlanır. |
15 | FİNAL SINAVI Bütün öğrenilen bilgi ve becerinin iki öğrenci arasında diyalog şeklinde yapılmasıdır. Öğretmen gerek görürse öğrenci ile kendi konuşur. |
Evaluation Method and Passing Criteria
In-Term Studies | Quantity | Percentage |
---|---|---|
Attendance | - | - |
Homework | - | - |
Presentation | - | - |
Seminar | - | - |
Quiz | - | - |
Midterms | - | - |
Final Exam | - | - |
Total | 0 (%) |
ECTS / Working Load Table
Quantity | Duration | Total Work Load | |
---|---|---|---|
Course Week Number and Time | 0 | 0 | 0 |
Out-of-Class Study Time (Pre-study, Library, Reinforcement) | 0 | 0 | 0 |
Midterms | 0 | 0 | 0 |
Quiz | 0 | 0 | 0 |
Homework | 0 | 0 | 0 |
Practice | 0 | 0 | 0 |
Laboratory | 0 | 0 | 0 |
Project | 0 | 0 | 0 |
Workshop | 0 | 0 | 0 |
Presentation/Seminar Preparation | 0 | 0 | 0 |
Fieldwork | 0 | 0 | 0 |
Final Exam | 0 | 0 | 0 |
Other | 0 | 0 | 0 |
Total Work Load: | 0 | ||
Total Work Load / 30 | 0 | ||
Course ECTS Credits: | 0 |