Psikoloji
Dersin Ayrıntıları

KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi
Psikoloji Programı
Ders Bolognaları
Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi
Psikoloji Programı
Ders Bolognaları

| Ders Kodu | Ders Adı | Yıl | Dönem | Yarıyıl | T+U+L | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| IN111 | Yabancı Dil I (İngilizce) | 1 | Güz | 1 | 2+0+0 | 2 | 4 |
| Dersin Türü | Zorunlu |
| Dersin Düzeyi | Lisans (TYYÇ: 6. Düzey / QF-EHEA: 1. Düzey / EQF-LLL: 6. Düzey) |
| Dersin Dili | Türkçe |
| Yöntem ve Teknikler | - |
| Dersin Veriliş Şekli | Yüz Yüze |
| Ön Koşullar | - |
| Dersin Koordinatörü | - |
| Dersi Veren(ler) | - |
| Yardımcı(lar) | - |
Dersin İçeriği
Dört beceri (yazma, konuşma, dinleme ve okuma) üzerine temel seviyede çalışmalar, kelime bilgisi, cümle kurma ve dilbilgisi konuları.
Dersin Amacı
Öğrencilere İngilizce dilini kullanarak kendini tanıtabilme ve anlatabilme, söylenileni anlayabilme ve paragraf yazabilme yeteneklerini temel düzeyde kazandırmak. ve dil yapısı ile ilgili bilgi sahibi olunması, bu dilde okuma, yazma, dinleme ve konuşma yetenekleri oluşturulması ve geliştirilmesidir.
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
| Temel Meslek Dersleri | |
| Uzmanlık / Alan Dersleri | |
| Destek Dersleri | |
| Aktarılabilir Beceri Dersleri | |
| Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri |
Dersin Haftalık İçeriği
| Hafta | Konu |
|---|---|
| 1 | Ders tanıtımı Derse giriş UNIT I - WELCOME Tanışma Ülkeler ve uyruklar Verb ""to be"" olumlu, olumsuz ve soru yapıları |
| 2 | This / that - These / those, Possessives, Making Requests (Can - Could), İlgili alıştırmalar |
| 3 | UNIT 2 - LIFESTYLE Present Simple Olumlu yapı 1. Tekil şahıs ile 's kullanımı, İlgili alıştırmalar |
| 4 | Present Simple Olumsuz ve soru yapıları, Zaman ifadeleri, İlgili alıştırmalar |
| 5 | UNIT 3 - PEOPLE Have got / Has got Olumlu, olumsuz, soru cümle yapıları,Okuma Parçası İlgili alıştırmalar |
| 6 | Sıklık zarfları, Making arrangements (Zaman ifadeleri), İlgili alıştırmalar |
| 7 | Tekrar Haftası, Vize sınavı bilgilendirmesi |
| 8 | UNIT 4 - PLACES There is / There are Odalar ve mobilyalar üzerine kelime çalışmaları, Prepositions, İlgili alıştırmalar |
| 9 | Can (ihtimal cümlelerinde kullanım)olumlu, olumsuz ve soru cümle yapıları, Prepositions, Alışveriş üzerine kelime çalışmaları, İlgili alıştırmalar |
| 10 | UNIT 5 - FOOD Sayılabilen - sayılamayan isimler, Yiyecek ve içecekler üzerine kelime çalışmaları, Miktar belirteçleri; a, an, some, any |
| 11 | How much - How many, Containers of food etc.Sayılar, Restoran ve sipariş verme üzerine kelime çalışmaları, İlgili alıştırmalar |
| 12 | UNIT 6 - THE PAST Was/were Olumlu, olumsuz ve soru cümle yapıları, Tarih söyleme ve bazı zaman ifadeleri, İlgili alıştırmalar |
| 13 | Simple Past Tense Olumlu, olumsuz ve soru cümle yapıları, Düzenli - düzensiz fiiller, İlgili alıştırmalar |
| 14 | Tekrar haftası, Final sınavı bilgilendirmesi |
Ders Kitabı veya Malzemesi
| Kaynaklar | SpeakOut Elementary Öğrenci Kitabı (2.Baskı) |
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
| Yarıyıl Çalışmaları | Sayısı | Katkı (%) |
|---|---|---|
| Devam | - | - |
| Laboratuvar | - | - |
| Uygulama | - | - |
| Alan Çalışması | - | - |
| Ödev | - | - |
| Sunum | - | - |
| Projeler | - | - |
| Dinleme | - | - |
| Ara Sınavlar | - | - |
| Yarıyıl Sonu Sınavı | - | - |
| Toplam | 0 (%) | |
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
| Etkinlik | Sayı | Süre | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Hafta Sayısı ve Saati | 0 | 0 | 0 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) | 0 | 0 | 0 |
| Ara Sınav | 0 | 0 | 0 |
| Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
| Ödev | 0 | 0 | 0 |
| Uygulama | 0 | 0 | 0 |
| Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
| Proje | 0 | 0 | 0 |
| Atölye | 0 | 0 | 0 |
| Sunum/Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
| Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
| Dönem Sonu Sınavı | 0 | 0 | 0 |
| Diğer | 0 | 0 | 0 |
| Toplam İş Yükü: | 0 | ||
| Toplam Yük / 30 | 0 | ||
| Dersin AKTS Kredisi: | 0 | ||
