Hemşirelik
Dersin Ayrıntıları
KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Sağlık Bilimleri Yüksekokulu
Hemşirelik Programı
Ders Bolognaları
Sağlık Bilimleri Yüksekokulu
Hemşirelik Programı
Ders Bolognaları
Ders Kodu | Ders Adı | Yıl | Dönem | Yarıyıl | T+U+L | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
02061314 | İngilizce Makale Okuma-Tartışma | 3 | Bahar | 6 | 2+0+0 | 5 | 5 |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Düzeyi | Lisans (TYYÇ: 6. Düzey / QF-EHEA: 1. Düzey / EQF-LLL: 6. Düzey) |
Dersin Dili | Türkçe |
Yöntem ve Teknikler | - |
Dersin Veriliş Şekli | Yüz Yüze |
Ön Koşullar | - |
Dersin Koordinatörü | - |
Dersi Veren(ler) | - |
Yardımcı(lar) | - |
Dersin İçeriği
""Elementary"" ve ""pre-intermediate"" seviyelerindeingilizce metinler ve metinler üzerine tartışmalar.
Dersin Amacı
Öğrencilere İngilizce makale veya metin okuma, ardından da okudukları üzerine tartışma yapma becerisi kazandırmak.
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
Temel Meslek Dersleri | |
Uzmanlık / Alan Dersleri | |
Destek Dersleri | X |
Aktarılabilir Beceri Dersleri | |
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri |
Dersin Haftalık İçeriği
Hafta | Konu |
---|---|
1 | Khanty köyü ve Siwa ile ilgili bir video izlenecek, ardından video üzerine bir tartışma yürütülecek. |
2 | ""Rise of the megacities"" başlıklı metni okumak ve metnin sorularını cevaplandırmak. |
3 | ""Homestay Holidays"" adlı metni okumak ve metnin sorularını cevaplandırmak. |
4 | Mongollar hakkında bir video izlenecek, video ile ilgili tartışma yürütülecek. |
5 | ""Celebrate!"" başlıklı metni okumak. Metinle ilgili olan soruları cevaplandırmak. |
6 | ""Muscat Festival"" adlı metni okumak ve metinle ilgili olan soruları cevaplandırmak. |
7 | Sosyal medya üzerine bir video izlenecek ve ardından videodaki hususlar tartışmaya açılacak. |
8 | Ara sınav |
9 | ""Teen Zine"" başlıklı bir metin okunacak ve metnin soruları cevaplandırılacak. |
10 | ""Video oyunlarının çocuklar üzerindeki avantajları ve dezavantajları"" konulu bir metin okunacak ve tartışılacak. |
11 | Kasırgalar ile ilgili bir video izlenecek ve videodaki hususlar tartışılacak, ardından ""hava ve iklim"" konulu bir metin okunacak ve metnin soruları cevaplandırılacak. |
12 | ""Surviving the Sea of Sand"" başlıklı bir metin okumak ve metnin sorularını cevaplandırmak. |
13 | ""Şili'de bir kaza"" konulu video izlenecek ve video ile ilgili alıştırmalar yapılacak ve ardından ""Respect!"" başlıklı metin okunacak ve metnin soruları cevaplandırılacak. |
14 | Steve Jobs, Mary Evans, Singapur kadınlar everest takımı ve salwen ailesi hakkındaki metin okunacak ve metnin soruları cevaplandırılacak. |
15 | Final sınavı |
Ders Kitabı veya Malzemesi
Kaynaklar | Unlock Reading and Writing 2 (itool) |
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Yarıyıl Çalışmaları | Sayısı | Katkı (%) |
---|---|---|
Laboratuvar | - | - |
Uygulama | - | - |
Alan Çalışması | - | - |
Ödev | - | - |
Sunum | - | - |
Seminer | - | - |
Kısa sınav (Quiz) | - | - |
Ara Sınavlar | - | - |
Yarıyıl Sonu Sınavı | - | - |
Toplam | 0 (%) |
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
Etkinlik | Sayı | Süre | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Hafta Sayısı ve Saati | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınav | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
Ödev | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Atölye | 0 | 0 | 0 |
Sunum/Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Dönem Sonu Sınavı | 0 | 0 | 0 |
Diğer | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü: | 0 | ||
Toplam Yük / 30 | 0 | ||
Dersin AKTS Kredisi: | 0 |