İşleminiz Devam Ediyor.
Lütfen Bekleyiniz...
Dersin Ayrıntıları
KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Sağlık Bilimleri Yüksekokulu
Çocuk Gelişimi Programı
Ders Bolognaları
Ders Kodu Ders Adı Yıl Dönem Yarıyıl T+U+L Kredi AKTS
99900013 Yabancı Dil (İngilizce) II 1 Bahar 2 2+0+0 2 2
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Düzeyi Lisans (TYYÇ: 6. Düzey / QF-EHEA: 1. Düzey / EQF-LLL: 6. Düzey)
Dersin Dili Türkçe
Yöntem ve Teknikler -
Dersin Veriliş Şekli Yüz Yüze
Ön Koşullar -
Dersin Koordinatörü -
Dersi Veren(ler) -
Yardımcı(lar) -
Dersin İçeriği
Temel seviyede dilbilgisi; konuşma, dinleme, okuma ve yazma becerileri ile kelime bilgisi
Dersin Amacı
İngilizce diline ait gramer kurallarının öğrenilmesi, uygulanılması ve dil yapısı ile ilgili bilgi sahibi olunması, bu dilde okuma, yazma, dinleme ve konuşma yetenekleri oluşturulması ve geliştirilmesidir.
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
Temel Meslek Dersleri
Uzmanlık / Alan Dersleri
Destek Dersleri
Aktarılabilir Beceri Dersleri
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
Dersin Haftalık İçeriği
Hafta Konu
1 ÜNİTE 6, Geçmiş zaman hakkında konuşma, BE fiilinin geçmiş zaman formunun verilmesi. Tarih ve zaman ifadelerinin kullanımı. Geçmiş zamanın düzenli fiiller ile kullanılması. Hayat hikayelerinin geçmiş zaman kullanılarak anlatılması.
2 ÜNİTE 7, Tatiller, karşılaştırma yapma ve üstünlük derecelerini belirtme, ulaşımla ilgili sıfatlar ve yer bildiren kelimeler. Asya etrafında bisiklet ile turlama ile ilgili makalenin okunması.
3 Ünite 7, Tatiller, Yön tarif etme, yerler, cümle vurgusu, Liverpool hakkında okuma yapma.
4 Ünite 8, Şimdiki zaman konusunun anlatılması. Fiiller ile edatların ve edatlar ile artikellerin kullanımı. İnsanların sosyal medyada kullandıkları dil hakkında bir araştırma okuma.
5 ÜNİTE 8, Geniş zaman ve şimdiki zaman kullanımlarının ve farklarının verilmesi. Fiziksel görünüşler ve filmler hakkında konuşma.
6 Genel bir tekrar yapılması.
7 Ara sınav
8 Ünite 9, Ulaşım, ""Can/cannot"", ""have to/don't have to"" kullanımlarının verilmesi. İlgili sıfatların sunulması. Mexico City hakkında makalenin okunması.
9 Ünite 9, Ulaşım. A/an/the kullanımlarının verilmesi. Ulaşımda kullanılan kelime öbeklerinin, özür dileme ve mazeret bildirme kalıplarının aktarılması. Farklı yerlere ulaşım ile ilgili okuma yapılması.
10 UNİTE 10, Planlar, ""be going to/will/might/would like to"" kullanımlarının verilmesi. Öneride bulunma ifadeleri ve ""get"" ile birlikte kullanılan söz öbeklerinin sunulması.
11 Ünite 11, Sağlık. ""Should"" ve ""shouldn't"" kullanımları. Belirli zarfların ve hareket bildiren fiillerin verilmesi. Yardım teklifi etmeyi öğretme.
12 Ünite 12, Deneyimler. ""Present perfect"" konusunun ""past simple"" ile birlikte verilmesi. Deneyimler hakkında konuşma. Telefonda konuşurken kullanılan ifadeler.
13 Tekrar haftası
14 Final sınavı
Ders Kitabı veya Malzemesi
Kaynaklar Speak Out Elementary (Second Edition)
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
Etkinlik Sayı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Hafta Sayısı ve Saati 0 0 0
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) 0 0 0
Ara Sınav 0 0 0
Kısa Sınav 0 0 0
Ödev 0 0 0
Uygulama 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Proje 0 0 0
Atölye 0 0 0
Sunum/Seminer Hazırlama 0 0 0
Alan Çalışması 0 0 0
Dönem Sonu Sınavı 0 0 0
Diğer 0 0 0
Toplam İş Yükü: 0
Toplam Yük / 30 0
Dersin AKTS Kredisi: 0