Çocuk Gelişimi
Dersin Ayrıntıları

KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Sağlık Bilimleri Yüksekokulu
Çocuk Gelişimi Programı
Ders Bolognaları
Sağlık Bilimleri Yüksekokulu
Çocuk Gelişimi Programı
Ders Bolognaları

| Ders Kodu | Ders Adı | Yıl | Dönem | Yarıyıl | T+U+L | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 01861317 | Engelli Çocuklara Sahip Ailelere Danışmanlık | 3 | Bahar | 6 | 2+0+0 | 3 | 3 |
| Dersin Türü | Seçmeli |
| Dersin Düzeyi | Lisans (TYYÇ: 6. Düzey / QF-EHEA: 1. Düzey / EQF-LLL: 6. Düzey) |
| Dersin Dili | Türkçe |
| Yöntem ve Teknikler | - |
| Dersin Veriliş Şekli | Yüz Yüze |
| Ön Koşullar | - |
| Dersin Koordinatörü | - |
| Dersi Veren(ler) | - |
| Yardımcı(lar) | - |
Dersin İçeriği
Özel gereksinimli birey... Özel gereksinimli bireylere yönelik uygulamalar... Özel gereksinimli bireylerle ilgili yapılan araştırmalar. Özel gereksinimli bireyi olan ailelere danışmanlık.
Dersin Amacı
Engelli çocuklara ve ailelerine danışmanlık bilgilerinin aktarılması.
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
| Temel Meslek Dersleri | |
| Uzmanlık / Alan Dersleri | |
| Destek Dersleri | |
| Aktarılabilir Beceri Dersleri | |
| Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri |
Dersin Haftalık İçeriği
| Hafta | Konu |
|---|---|
| 1 | Özel gereksinim |
| 2 | Özel Gereksinimli Olarak Tanımlanan Durumlar |
| 3 | Özel Gereksinimli Olarak Tanımlanan Durumlar |
| 4 | Özel Gereksinimli Olarak Tanımlanan Durumlar |
| 5 | Özel Gereksinimli Bireylerde Görülen Psikososyal Problemler |
| 6 | Özel Gereksinimli Bireylerde Görülen Psikososyal Problemler |
| 7 | Özel Gereksinimli Bireylerde Görülen Psikososyal Problemler |
| 8 | Ara Sınav |
| 9 | Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Aileler |
| 10 | Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelerde Görülen Psikososyal problemler |
| 11 | Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelerde Görülen Psikososyal problemler |
| 12 | Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelere Danışmanlık |
| 13 | Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelere Danışmanlık |
| 14 | Final sınavı |
Ders Kitabı veya Malzemesi
| Kaynaklar | Watkins, J. (2017). Disability and Counseiling. Toronto: JWG Publishing. |
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
| Etkinlik | Sayı | Süre | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Hafta Sayısı ve Saati | 0 | 0 | 0 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) | 0 | 0 | 0 |
| Ara Sınav | 0 | 0 | 0 |
| Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
| Ödev | 0 | 0 | 0 |
| Uygulama | 0 | 0 | 0 |
| Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
| Proje | 0 | 0 | 0 |
| Atölye | 0 | 0 | 0 |
| Sunum/Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
| Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
| Dönem Sonu Sınavı | 0 | 0 | 0 |
| Diğer | 0 | 0 | 0 |
| Toplam İş Yükü: | 0 | ||
| Toplam Yük / 30 | 0 | ||
| Dersin AKTS Kredisi: | 0 | ||
