Odyoloji
Dersin Ayrıntıları
KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Odyoloji Programı
Ders Bolognaları
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Odyoloji Programı
Ders Bolognaları
Ders Kodu | Ders Adı | Yıl | Dönem | Yarıyıl | T+U+L | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
01971102 | Bilişim Teknolojisi | 4 | Güz | 7 | 2+0+0 | 5 | 5 |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Düzeyi | Lisans (TYYÇ: 6. Düzey / QF-EHEA: 1. Düzey / EQF-LLL: 6. Düzey) |
Dersin Dili | Türkçe |
Yöntem ve Teknikler | - |
Dersin Veriliş Şekli | Yüz Yüze |
Ön Koşullar | - |
Dersin Koordinatörü | Prof. Dr. Mehmet Suat ÖZBİLEN |
Dersi Veren(ler) | - |
Yardımcı(lar) | - |
Dersin İçeriği
Bilgisayar temel kavramları, internet ve servisleri, Windows 7,MS Word 2010,MS Excel 2010, MS Power point 2010,MS Access 2010 kullanımı.
Dersin Amacı
Dersin temel amacı, başta Office programları olmak üzere bilgisayarla ilişkili temel kuram ve kavramları kavramak.
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
Temel Meslek Dersleri | |
Uzmanlık / Alan Dersleri | |
Destek Dersleri | |
Aktarılabilir Beceri Dersleri | |
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | X |
Dersin Öğrenim Kazanımlarının Program Kazanımları ile Olan İlişkileri
İlişki Düzeyleri | ||||
En Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | En Yüksek |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
# | Program Yeterlilikleri | Düzey |
---|---|---|
P8 | Odyoloji alanının gerektirdiği ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmayı bilir. | 5 |
Dersin Öğrenim Kazanımları
Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir: | |||
---|---|---|---|
No | Öğrenme Çıktıları | Prog. Yet. İlişkisi | Ölçme Yöntemi ** |
Ö1 | Odyoloji alanının gerektirdiği ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini açıklar. | P.8.1 | 1 |
Ö2 | Odyoloji alanının gerektirdiği ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | P.8.2 | 1 |
Ö3 | Odyoloji alanının gerektirdiği ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini uygun durumlara entegre eder. | P.8.3 | 1 |
** Yazılı Sınav: 1, Sözlü Sınav: 2, Ev Ödevi: 3, Lab./Sınav: 4, Seminer/Sunum: 5, Dönem Ödevi: 6, Uygulama: 7 |
Dersin Haftalık İçeriği
Hafta | Konu |
---|---|
1 | Ders Hakkında Bilgilendirme |
2 | Bilgisayara Giriş/ Bilgi Teknolojileri Kavramları |
3 | Bilgisayar Donanımı |
4 | Bilgisayar Donanımı |
5 | Bilgisayar Yazılımı |
6 | Google ile Arama Teknikleri ve Google Servisleri |
7 | Ara Sınav |
8 | Bilgisayar Ağları ve İletişim |
9 | Word 2010 Temel Kavramlar |
10 | Word 2010 Belge Yönetimi ve Denetimi |
11 | Word 2010 Sekmeler ve Tablo İşlemleri |
12 | Word 2010 Yazdırma Ayarları |
13 | Word 2010 ve Office Programları Genel Bakış |
14 | Genel Sınava Hazırlık |
Ders Kitabı veya Malzemesi
Kaynaklar | Temel bilgi teknolojileri. Koç,A. Kodlab Yayınları.İstanbul.2011 |
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Yarıyıl Çalışmaları | Sayısı | Katkı (%) |
---|---|---|
Uygulama | - | - |
Derse Özgü Staj (Varsa) | - | - |
Ödev | - | - |
Sunum | - | - |
Projeler | - | - |
Seminer | - | - |
Ara Sınavlar | - | - |
Yarıyıl Sonu Sınavı | - | - |
Toplam | 0 (%) |
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
Etkinlik | Sayı | Süre | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Hafta Sayısı ve Saati | 14 | 2 | 28 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) | 10 | 9 | 90 |
Ara Sınav | 1 | 16 | 16 |
Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
Ödev | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Atölye | 0 | 0 | 0 |
Sunum/Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 16 | 16 |
Diğer | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü: | 150 | ||
Toplam Yük / 30 | 5 | ||
Dersin AKTS Kredisi: | 5 |
Ders - Öğrenme Çıktıları İlişkisi
İlişki Düzeyleri | ||||
En Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | En Yüksek |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
# | Öğrenme Çıktıları | P8 |
---|---|---|
Ö1 | Odyoloji alanının gerektirdiği ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini açıklar. | 5 |
Ö2 | Odyoloji alanının gerektirdiği ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | 5 |
Ö3 | Odyoloji alanının gerektirdiği ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini uygun durumlara entegre eder. | 5 |