Fizyoterapi ve Rehabilitasyon
Dersin Ayrıntıları
KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Programı
Ders Bolognaları
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Programı
Ders Bolognaları
Ders Kodu | Ders Adı | Yıl | Dönem | Yarıyıl | T+U+L | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
02361107 | Sağlıkta Proje Yönetimi | 3 | Bahar | 6 | 2+0+0 | 5 | 5 |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Düzeyi | Lisans (TYYÇ: 6. Düzey / QF-EHEA: 1. Düzey / EQF-LLL: 6. Düzey) |
Dersin Dili | Türkçe |
Yöntem ve Teknikler | - |
Dersin Veriliş Şekli | Yüz Yüze |
Ön Koşullar | - |
Dersin Koordinatörü | - |
Dersi Veren(ler) | - |
Yardımcı(lar) | - |
Dersin İçeriği
Bu dersi alan öğrenci fizyoterapi alanında proje geliştirebilme, yazabilme ve proje ekibinde görev alabilme becerilerini kazanır.
Dersin Amacı
Proje geliştirme ve yazmanın temel kurallarını öğrenir, fizyoterapi alanına uygulanması ile ilgili becerileri kazanır.
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
Temel Meslek Dersleri | |
Uzmanlık / Alan Dersleri | X |
Destek Dersleri | |
Aktarılabilir Beceri Dersleri | |
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri |
Dersin Öğrenim Kazanımlarının Program Kazanımları ile Olan İlişkileri
İlişki Düzeyleri | ||||
En Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | En Yüksek |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
# | Program Yeterlilikleri | Düzey |
---|---|---|
P4 | Bireysel olarak ve ekiplerde etkin biçimde çalışır. | 5 |
Dersin Öğrenim Kazanımları
Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir: | |||
---|---|---|---|
No | Öğrenme Çıktıları | Prog. Yet. İlişkisi | Ölçme Yöntemi ** |
Ö1 | Bireysel olarak yeterli biçimde çalışabilme. | P.4.1 | 1 |
Ö2 | Disiplinler arası konuları birleştirebilme. | P.4.2 | 1 |
Ö3 | Değerlendirme ve tedavi sürecinde tek başına bağımsız veya ekip içinde uyumlu üretken çalışabilme. | P.4.3 | 1 |
Ö4 | Fizyoterapi ve Rehabilitasyon çalışmalarının bir grup etkinliği olarak sonuçlandırabilme. | P.4.4 | 1 |
Ö5 | Ekiplerdeki farklı uygulamalar arasında bağ kurabilme. | P.4.5 | 1 |
Ö6 | Değerlendirme ve tedavi sürecinde ekip içinde bilinçli olarak hareket edebilme. | P.4.6 | 1 |
Ö7 | Ekip içerisinde yeterli biçimde çalışabilme. | P.4.7 | 1 |
** Yazılı Sınav: 1, Sözlü Sınav: 2, Ev Ödevi: 3, Lab./Sınav: 4, Seminer/Sunum: 5, Dönem Ödevi: 6, Uygulama: 7 |
Dersin Haftalık İçeriği
Hafta | Konu |
---|---|
1 | Projenin tanımı |
2 | Proje aşamalarının gözden geçirilmesi |
3 | Proje ve gerekçeleri |
4 | Proje hazırlama yöntemleri |
5 | Proje kapsamı basamakları |
6 | Proje kapsamı basamakları |
7 | Ara sınav |
8 | Proje yönetimi ve risk analizleri |
9 | Bütçelendirme yöntemleri |
10 | proje yazımı |
11 | proje yazımı |
12 | proje yazımı |
13 | Proje Değerlendirme basamakları |
14 | Uygulamalı Proje Değerlendirme Basamakları |
Ders Kitabı veya Malzemesi
Kaynaklar | The Principles Of Project Management. Meri Williams |
Proje Yönetimi, 2008 |
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Yarıyıl Çalışmaları | Sayısı | Katkı (%) |
---|---|---|
Devam | - | - |
Uygulama | - | - |
Derse Özgü Staj (Varsa) | - | - |
Ödev | - | - |
Sunum | - | - |
Seminer | - | - |
Kısa sınav (Quiz) | - | - |
Ara Sınavlar | 1 | 40 (%) |
Yarıyıl Sonu Sınavı | 1 | 60 (%) |
Toplam | 100 (%) |
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
Etkinlik | Sayı | Süre | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Hafta Sayısı ve Saati | 14 | 2 | 28 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) | 12 | 8 | 96 |
Ara Sınav | 1 | 13 | 13 |
Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
Ödev | 0 | 0 | 0 |
Uygulama | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Atölye | 0 | 0 | 0 |
Sunum/Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 13 | 13 |
Diğer | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü: | 150 | ||
Toplam Yük / 30 | 5 | ||
Dersin AKTS Kredisi: | 5 |
Ders - Öğrenme Çıktıları İlişkisi
İlişki Düzeyleri | ||||
En Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | En Yüksek |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
# | Öğrenme Çıktıları | P4 |
---|---|---|
Ö1 | Bireysel olarak yeterli biçimde çalışabilme. | 5 |
Ö2 | Disiplinler arası konuları birleştirebilme. | 5 |
Ö3 | Değerlendirme ve tedavi sürecinde tek başına bağımsız veya ekip içinde uyumlu üretken çalışabilme. | 5 |
Ö4 | Fizyoterapi ve Rehabilitasyon çalışmalarının bir grup etkinliği olarak sonuçlandırabilme. | 5 |
Ö5 | Ekiplerdeki farklı uygulamalar arasında bağ kurabilme. | 5 |
Ö6 | Değerlendirme ve tedavi sürecinde ekip içinde bilinçli olarak hareket edebilme. | 5 |
Ö7 | Ekip içerisinde yeterli biçimde çalışabilme. | 5 |