İşleminiz Devam Ediyor.
Lütfen Bekleyiniz...
KTO Karatay Üniversitesi
AKTS Bilgi Sistemi
Dersin Ayrıntıları
KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Programı
Ders Bolognaları
Ders Kodu Ders Adı Yıl Dönem Yarıyıl T+U+L Kredi AKTS
02361107 Sağlıkta Proje Yönetimi 3 Bahar 6 2+0+0 5 5
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Düzeyi Lisans (TYYÇ: 6. Düzey / QF-EHEA: 1. Düzey / EQF-LLL: 6. Düzey)
Dersin Dili Türkçe
Yöntem ve Teknikler -
Dersin Veriliş Şekli Yüz Yüze
Ön Koşullar -
Dersin Koordinatörü -
Dersi Veren(ler) -
Yardımcı(lar) -
Dersin İçeriği
Bu dersi alan öğrenci fizyoterapi alanında proje geliştirebilme, yazabilme ve proje ekibinde görev alabilme becerilerini kazanır.
Dersin Amacı
Proje geliştirme ve yazmanın temel kurallarını öğrenir, fizyoterapi alanına uygulanması ile ilgili becerileri kazanır.
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
Temel Meslek Dersleri
Uzmanlık / Alan Dersleri X
Destek Dersleri
Aktarılabilir Beceri Dersleri
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
Dersin Öğrenim Kazanımlarının Program Kazanımları ile Olan İlişkileri
İlişki Düzeyleri
En Düşük Düşük Orta Yüksek En Yüksek
1 2 3 4 5
# Program Yeterlilikleri Düzey
P4 Bireysel olarak ve ekiplerde etkin biçimde çalışır. 5
Dersin Öğrenim Kazanımları
Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
No Öğrenme Çıktıları Prog. Yet. İlişkisi Ölçme Yöntemi **
Ö1 Bireysel olarak yeterli biçimde çalışabilme. P.4.1 1
Ö2 Disiplinler arası konuları birleştirebilme. P.4.2 1
Ö3 Değerlendirme ve tedavi sürecinde tek başına bağımsız veya ekip içinde uyumlu üretken çalışabilme. P.4.3 1
Ö4 Fizyoterapi ve Rehabilitasyon çalışmalarının bir grup etkinliği olarak sonuçlandırabilme. P.4.4 1
Ö5 Ekiplerdeki farklı uygulamalar arasında bağ kurabilme. P.4.5 1
Ö6 Değerlendirme ve tedavi sürecinde ekip içinde bilinçli olarak hareket edebilme. P.4.6 1
Ö7 Ekip içerisinde yeterli biçimde çalışabilme. P.4.7 1
** Yazılı Sınav: 1, Sözlü Sınav: 2, Ev Ödevi: 3, Lab./Sınav: 4, Seminer/Sunum: 5, Dönem Ödevi: 6, Uygulama: 7
Dersin Haftalık İçeriği
Hafta Konu
1 Projenin tanımı
2 Proje aşamalarının gözden geçirilmesi
3 Proje ve gerekçeleri
4 Proje hazırlama yöntemleri
5 Proje kapsamı basamakları
6 Proje kapsamı basamakları
7 Ara sınav
8 Proje yönetimi ve risk analizleri
9 Bütçelendirme yöntemleri
10 proje yazımı
11 proje yazımı
12 proje yazımı
13 Proje Değerlendirme basamakları
14 Uygulamalı Proje Değerlendirme Basamakları
Ders Kitabı veya Malzemesi
Kaynaklar The Principles Of Project Management. Meri Williams
Proje Yönetimi, 2008
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı (%)
Devam - -
Uygulama - -
Derse Özgü Staj (Varsa) - -
Ödev - -
Sunum - -
Seminer - -
Kısa sınav (Quiz) - -
Ara Sınavlar 1 40 (%)
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 60 (%)
Toplam 100 (%)
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
Etkinlik Sayı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Hafta Sayısı ve Saati 14 2 28
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) 12 8 96
Ara Sınav 1 13 13
Kısa Sınav 0 0 0
Ödev 0 0 0
Uygulama 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Proje 0 0 0
Atölye 0 0 0
Sunum/Seminer Hazırlama 0 0 0
Alan Çalışması 0 0 0
Dönem Sonu Sınavı 1 13 13
Diğer 0 0 0
Toplam İş Yükü: 150
Toplam Yük / 30 5
Dersin AKTS Kredisi: 5
Ders - Öğrenme Çıktıları İlişkisi
İlişki Düzeyleri
En Düşük Düşük Orta Yüksek En Yüksek
1 2 3 4 5
# Öğrenme Çıktıları P4
Ö1 Bireysel olarak yeterli biçimde çalışabilme. 5
Ö2 Disiplinler arası konuları birleştirebilme. 5
Ö3 Değerlendirme ve tedavi sürecinde tek başına bağımsız veya ekip içinde uyumlu üretken çalışabilme. 5
Ö4 Fizyoterapi ve Rehabilitasyon çalışmalarının bir grup etkinliği olarak sonuçlandırabilme. 5
Ö5 Ekiplerdeki farklı uygulamalar arasında bağ kurabilme. 5
Ö6 Değerlendirme ve tedavi sürecinde ekip içinde bilinçli olarak hareket edebilme. 5
Ö7 Ekip içerisinde yeterli biçimde çalışabilme. 5