Çocuk Gelişimi Tezsiz Yüksek Lisans
Dersin Ayrıntıları

KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Çocuk Gelişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Ders Bolognaları
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Çocuk Gelişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Ders Bolognaları

| Ders Kodu | Ders Adı | Yıl | Dönem | Yarıyıl | T+U+L | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 80311135 | Çocuk ve Aile Merkezli Gelişimsel Yaklaşım | 1 | Bahar | 2 | 3+0+0 | 7,5 | 7,5 |
| Dersin Türü | Seçmeli |
| Dersin Düzeyi | Yüksek Lisans (TYYÇ: 7. Düzey / QF-EHEA: 2. Düzey / EQF-LLL: 7. Düzey) |
| Dersin Dili | Türkçe |
| Yöntem ve Teknikler | - |
| Dersin Veriliş Şekli | Yüz Yüze |
| Ön Koşullar | - |
| Dersin Koordinatörü | Doç. Dr. Hatice YALÇIN |
| Dersi Veren(ler) | - |
| Yardımcı(lar) | - |
Dersin İçeriği
Çocuk merkezli aile danışmanlığı uygulamalarının öğrenilmesi
Dersin Amacı
Çocuk merkezli aile danışmanlığı uygulamalarının öğrenilmesi
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
| Temel Meslek Dersleri | |
| Uzmanlık / Alan Dersleri | |
| Destek Dersleri | |
| Aktarılabilir Beceri Dersleri | |
| Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri |
Dersin Haftalık İçeriği
| Hafta | Konu |
|---|---|
| 1 | Çocuk merkezli aile danışmanlığı uygulamalarının kapsamı, kuramlar ve kavramlar |
| 2 | Çocuk merkezli aile danışmanlığı uygulamalarının kapsamı, kuramlar ve kavramlar |
| 3 | Çocuk merkezli aile danışmanlığı uygulamalarının kapsamı, kuramlar ve kavramlar |
| 4 | Çocuk merkezli aile danışmanlığı uygulamalarının kapsamı, kuramlar ve kavramlar |
| 5 | Çocuk merkezli aile danışmanlığı uygulamalarının kapsamı, kuramlar ve kavramlar |
| 6 | Çocuk merkezli aile danışmanlığı uygulamalarının kapsamı, kuramlar ve kavramlar |
| 7 | Sınav |
| 8 | Çocuk merkezli aile danışmanlığı uygulamalarıyla ilgili yapılan tezlerin ve makalelerin incelenmesi |
| 9 | Çocuk merkezli aile danışmanlığı uygulamalarıyla ilgili yapılan tezlerin ve makalelerin incelenmesi |
| 10 | Çocuk merkezli aile danışmanlığı uygulamalarıyla ilgili yapılan tezlerin ve makalelerin incelenmesi |
| 11 | Çocuk merkezli aile danışmanlığı uygulamalarıyla ilgili yapılan tezlerin ve makalelerin incelenmesi |
| 12 | Çocuk merkezli aile danışmanlığı uygulamalarıyla ilgili yapılan tezlerin ve makalelerin incelenmesi |
| 13 | Çocuk merkezli aile danışmanlığı uygulamalarıyla ilgili yapılan tezlerin ve makalelerin incelenmesi |
| 14 | Sınav |
Ders Kitabı veya Malzemesi
| Kaynaklar | Walter, G. & Hansky, J. (2011). Child Development. London: Kracy Publishing |
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
| Etkinlik | Sayı | Süre | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Hafta Sayısı ve Saati | 0 | 0 | 0 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) | 0 | 0 | 0 |
| Ara Sınav | 0 | 0 | 0 |
| Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
| Ödev | 0 | 0 | 0 |
| Uygulama | 0 | 0 | 0 |
| Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
| Proje | 0 | 0 | 0 |
| Atölye | 0 | 0 | 0 |
| Sunum/Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
| Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
| Dönem Sonu Sınavı | 0 | 0 | 0 |
| Diğer | 0 | 0 | 0 |
| Toplam İş Yükü: | 0 | ||
| Toplam Yük / 30 | 0 | ||
| Dersin AKTS Kredisi: | 0 | ||
