Çocuk Gelişimi Tezsiz Yüksek Lisans
Dersin Ayrıntıları

KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Çocuk Gelişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Ders Bolognaları
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Çocuk Gelişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Ders Bolognaları

| Ders Kodu | Ders Adı | Yıl | Dönem | Yarıyıl | T+U+L | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 80311109 | Çocuklarda Psikomotor Gelişimin Desteklenmesi | 1 | Güz | 1 | 3+0+0 | 7,5 | 7,5 |
| Dersin Türü | Seçmeli |
| Dersin Düzeyi | Yüksek Lisans (TYYÇ: 7. Düzey / QF-EHEA: 2. Düzey / EQF-LLL: 7. Düzey) |
| Dersin Dili | Türkçe |
| Yöntem ve Teknikler | - |
| Dersin Veriliş Şekli | Yüz Yüze |
| Ön Koşullar | - |
| Dersin Koordinatörü | - |
| Dersi Veren(ler) | - |
| Yardımcı(lar) | - |
Dersin İçeriği
Çocuklarda psikomotor gelişimin desteklenmesi
Dersin Amacı
Çocuklarda psikomotor gelişimin desteklenmesi
Dersin Alan Öğretimini Sağlamaya Yönelik Katkısı
| Temel Meslek Dersleri | |
| Uzmanlık / Alan Dersleri | |
| Destek Dersleri | |
| Aktarılabilir Beceri Dersleri | |
| Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri |
Dersin Haftalık İçeriği
| Hafta | Konu |
|---|---|
| 1 | Çocuklarda psikomotor gelişimi destekleyen uygulamalar, kavramlar ve kuramlar |
| 2 | Çocuklarda psikomotor gelişimi destekleyen uygulamalar, kavramlar ve kuramlar |
| 3 | Çocuklarda psikomotor gelişimi destekleyen uygulamalar, kavramlar ve kuramlar |
| 4 | Çocuklarda psikomotor gelişimi destekleyen uygulamalar, kavramlar ve kuramlar |
| 5 | Çocuklarda psikomotor gelişimi destekleyen uygulamalar, kavramlar ve kuramlar |
| 6 | Çocuklarda psikomotor gelişimi destekleyen uygulamalar, kavramlar ve kuramlar |
| 7 | Sınav |
| 8 | Çocuklarda psikomotor gelişimi destekleyen uygulamaları, kavramları ve kuramları kapsayan tezlerin, makalelerin incelenmesi |
| 9 | Çocuklarda psikomotor gelişimi destekleyen uygulamaları, kavramları ve kuramları kapsayan tezlerin, makalelerin incelenmesi |
| 10 | Çocuklarda psikomotor gelişimi destekleyen uygulamaları, kavramları ve kuramları kapsayan tezlerin, makalelerin incelenmesi |
| 11 | Çocuklarda psikomotor gelişimi destekleyen uygulamaları, kavramları ve kuramları kapsayan tezlerin, makalelerin incelenmesi |
| 12 | Çocuklarda psikomotor gelişimi destekleyen uygulamaları, kavramları ve kuramları kapsayan tezlerin, makalelerin incelenmesi |
| 13 | Çocuklarda psikomotor gelişimi destekleyen uygulamaları, kavramları ve kuramları kapsayan tezlerin, makalelerin incelenmesi |
| 14 | Sınav |
Ders Kitabı veya Malzemesi
| Kaynaklar | Bayhan, P. (2018). Çocuk Gelişimi. Ankarea: Hedef Çocuk Yayınları |
AKTS / Çalışma Yükü Tablosu
| Etkinlik | Sayı | Süre | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Hafta Sayısı ve Saati | 0 | 0 | 0 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, Kütüphane, Pekiştirme) | 0 | 0 | 0 |
| Ara Sınav | 0 | 0 | 0 |
| Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
| Ödev | 0 | 0 | 0 |
| Uygulama | 0 | 0 | 0 |
| Laboratuvar | 0 | 0 | 0 |
| Proje | 0 | 0 | 0 |
| Atölye | 0 | 0 | 0 |
| Sunum/Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
| Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
| Dönem Sonu Sınavı | 0 | 0 | 0 |
| Diğer | 0 | 0 | 0 |
| Toplam İş Yükü: | 0 | ||
| Toplam Yük / 30 | 0 | ||
| Dersin AKTS Kredisi: | 0 | ||
